video thumb

پیوستن مدیر ارشد سابق  IBM به تیم فنی DA

پس از خروج «بلیث مسترز» مدیر عامل شرکت سرمایه دیجیتال DA از این شرکت در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، تحولات و نا بسامانی در امور مالی این شرکت مبتنی بر بلاک چین همچنان ادامه دارد.

به گزارش ارزجو، این در حالیست که خروج «جیمز پاول»، مدیر بخش تکنولوژی DA از این شرکت در ماه ژانویه، آن هم تنها شش ماه پس از ملحق شدن به تیم مدیریت DA، شرایط کار برای این شرکت سخت تر نیز شده است.

البته گفته می‌شود قطع همکاری پاول ارتباطی با موضوع استعفای مسترز نداشته است. یک منبع آگاه نزدیک به DA در خصوص قطع همکاری پاول گفت که دلیل این اقدام، عدم همخوانی میان بخش تکنولوژی و مدیران شرکت بوده است. پاول پیش از پیوستن به تیم DA در آگوست سال گذشته میلادی، در شرکت‌های بزرگی همچون تامسون رویترز و واربرگ پینکاس مشغول به کار بوده است.

حال پس از جدایی پاول از تیم DA، گفته می‌شود که مسئولیت وی به «شائول کفیر»، طراح بخش مدیریت فنی و از اعضای بنیانگذار DA سپرده شده است. البته پاول هنوز در مورد این انتصاب اظهار نظر نکرده است.

البته DA پیشتر نیز اقدام به استخدام «زحر هود» به عنوان رئیس بخش استراتژی خود کرده که جمله افراد شناخته شده در بحث توسعه لجرهای توزیعی بوده و قرار است در خصوص چگونگی توسعه دی ای به مدیران ارشد این شرکت مشاوره دهد. استخدام هود پیشتر در روز سه شنبه هفته جاری از سوی «یووال روز» مدیر بخش عملیات DA اعلام شده بود.

از جمله سوابق هود می‌توان به هشت سال فعالیت در سازمان مبادلات مالی بین قاره ای (ICE) که شرکت مادر بازار بورس نیویورک به حساب می‌آید اشاره کرد. وی در این سازمان بزرگ و خوشنام، مسئولیت مدیر فروش و پشتیبانی را بر عهده داشته است. وی همچنین سه سال در بخش راهکارهای بازرگانی شرکت بزرگ IBM مشغول به کار بوده است.