سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پذیرش بیت کوین و اتریوم در معاملات بورس نزدک تا پایان ماه

بازار مبادلات بورس نزدک در آمریکا این ماه از افزودن دو ارز دیجیتال اتریوم و بیت کوین به پنل اطلاعات جهانی خود به عنوان ارزهای مبادلاتی قابل قبول در این بازار خبر داد.

در همین راستا، نزدک روز دوشنبه از آغاز همکاری خود با شرکت فعال در زمینه اطلاعات بلاک چین و موسسه تحقیقاتی brave New Coin نیوزیلند جهت تامین زیر ساخت‌‌های مورد نیاز جهت این کار تا تاریخ ۲۵ فوریه خبر داد.

قرار است دو سامانه مجزا به نام‌های Bitcoin Liquid Index (BLX) و Ethereum Liquid Index (ELX) به عنوان منابع اطلاعاتی مورد نیاز برای پذیرش اتریوم و بیت کوین در معاملات نزدک بر روی پایگاه جهانی اطلاعات نزدک ( GIDS) نصب و راه اندازی شوند.

این دو سامانه قادر به محاسبه سریع و به روز قیمت دو ارز دیجیتال اتریوم و بیت کوین به دلار در زمان انجام معامله در نزدک بوده و می‌توانند اطلاعات حاصل از این محاسبه قیمت را ظرف مدت کمتر از ۳۰ ثانیه در اختیار نزدک قرار دهند.

به گفته مسئولین نزدک، این سامانه قیمت را به صورت مستقل و تحت نظارت سازمان قراردادهای امنیتی آمریکا (IOSCO) محاسبه و اعمال خواهد کرد.

مسئول بخش مبادلات مالی نزدک نیز در خصوص این دو سامانه گفت: سامانه BLX یکی از سامانه‌هایی است که در سطح وسیعی مورد استفاده بوده و تاریخچه استفاده از آن تقریبا به سال ۲۰۱۰ باز می‌گردد. اما سابقه اختراع و راه اندازی ELX به سال ۲۰۱۴ باز می‌گردد.

لازم به ذکر است، نزدک از جمله شرکت‌های بسیار فعال  در امر پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال و تکنولوزی بلاک چین در بازار بوده تاکنون رقمی بالغ بر ۲۰ میلیون دلار برای توسعه سامانه بلاک چین Symboint هزینه کرده است.

این شرکت و بازار بورس بزرگ بین المللی، در ماه نوامبر سال گذشته میلادی از آغاز شراکت و همکاری خود با شرکت توسعه بلاک چین VanEck جهت تنظیم مقررات مربوط به قراردادهای آینده نسل دوم ارزهای دیجیتال در بازار خبر داده که قرار است این پروژه در سال جاری میلادی عملیاتی شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location