سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

۲۰ نمونه از کاربردهای ارزهای دیجیتال در دنیای واقعی !

با توجه با این مسئله که ارزهای دیجیتال هنوز مورد پذیرش توده مردم نیستند یا حداقل سطح آگاهی مردم نسبت به این صنعت زیاد نیست، این مسئله می تواند پذیرش ارزهای دیجیتال را در تمامی فروشگاه ها مشکل کند. اما هنوز هم دیدن تابلوی “اینجا بیت کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال پذیرفته می شود” در فروشگاه ها، به منزله این است که به نقطه ای رسیده ایم که دریابیم شکست فناوری، بسیار دور از ذهن به نظر می رسد.

سایت Cryptonews.com تعداد ۲۰ نمونه از پذیرش گسترده جهانی ارزهای دیجیتال را جمع آوری کرده که از فروشگاه های بیت کوین تا مکان هایی که برای پرداخت با بیت کوین تخفیف قائل می شوند، بدون توجه به این که اهل ریگا، لاتویا و یا شهر هوشی مین ویتنام هستند، و اینکه کدامیک زودتر یا دیرتر ارزهای دیجیتال را مورد پذیرش قرار داده اند، مثال هایی آورده شده است.

امکان شروع روز با قهوه بیت کوین در شهر هوشی مین، پایتخت کشور ویتنام فراهم شده است.

نمونه دیگری که می توان نام برد، اولین تجارت حشیش با استفاده از ارزهای دیجیتال قانونی بود، پس از اینها، همه ما جاده ابریشم را به یاد می آوریم.

مشاوره ارزهای دیجیتال چیزی است که احتمالا می تواند پول زیادی را در طول روز حفظ کند. این موردی است که در شهر آنتورپ بلژیک یافت شده است.

اگر دوست دارید کتاب بخوانید و صاحب یک کیندل (Kindle)- پیشرفته ترین کتابخوان الکترونیکی سایت آمازون شوید، احتمالا روزی تمایل خواهید داشت که با بیت کوین پرداخت خود را انجام دهید.

یک استودیوی یوگا در شهر کورتنی واقع در کشور کانادا نیز بیت کوین را مورد پذیرش قرار داده است.

شهر وین اتریش نیز سعی دارد تا جنبه های مثبت ارزهای دیجیتال را به مردم نشان دهد.

Lieferando، بزرگ ترین ارائه کننده غذای آنلاین در آلمان اعلام کرده است که آنها نیز بیت کوین را پذیرفته اند.

آیا سرمایه گذاران نهادی بیشتری در حال حرکت به سوی ارزهای دیجیتال هستند؟

اگر دوست دارید تا به کسب و کارهای کوچک کنید تا موفق باشند، شما می توانید پرداخت های خود را از طریق بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC)، دش (Dash)، ترون (Tron)، ریپل (XRP)، دوج (DOGE)، اتریوم کلاسیک (ETC)، نانو (NANO)، بیت کوین کش (BCH)، گولم (Golem)، آیوگر (Augur)، ارز بایننس (Binance) و بسیاری ارزهای دیگر انجام دهید.

بیت کوین اسباب بازی، برای حیوان خانگی خود تهیه کنید تا پذیرش ارزهای دیجیتال در دنیای حیوانات خانگی نیز تقویت شود.

پرداخت های بازی نیز در حال حاضر از طریق بیت کوین انجام می شود. بهترین قسمت اینجاست که شما می توانید نتایج را بلافاصله نیز مشاهده کنید.
شما هم اکنون می توانید هر چیزی را که می خواهید، به کسی که دوست ندارید نیز ارسال کنید و هزینه آن را با بیت کوین یا استلار پرداخت کنید.

بیت کوین همچنین موفق شد که به شهر آلماتی در کشور قراقستان نیز  پیدا نفوذ کند.

همچنین، شما می توانید از طریق بیت کوین، ماهی خود را هر هفته روزهای شنبه در بازار Tuna Harbor Dockside شهر سن دیگو در ایالت کالیفرنیا واقع در کشور آمریکا خریداری کنید.

تن ایکس (TenX) به شما این اجازه را می دهد که به وسیله کارت تن ایکس از طریق یک دستگاه فروش خودکار در شهر مسکو واقع در کشور روسیه خوراک فضانوردان را خریداری کنید.

اگر شما علاقمند به بازی “اتاق فرار” هستید و در منطقه بالتیک، ریگا و یا لتونی ساکن هستید، می توانید از طریق بیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش پرداخت های خود را برای این بازی انجام دهید.

همچنین، می توان گفت که پذیرش ارزهای دیجیتال زمانی است که تونی رابینز، نویسنده آمریکایی، کارآفرین، انسان بشردوست و یک مربی زندگی، به ۳ میلیون از طرفدارانش از طریق توئیتر بیت کوین را آموزش می دهد.

لیسبون، مطمئنا یکی از زیباترین شهرهای اروپای غربی است و وقتی مطلع شوید که می توانید در پایتخت پرتغال شام بخورید و آن را با بیت کوین بپردازید، زیباتر هم خواهد شد.

اگر شما در انگلستان ساکن هستید و می خواهید یک نینتندو سوئیچ (Nintendo Switch) برنده شوید، سعی کنید پرداخت خود را با ارزهای دیجیتال انجام دهید.

یک رستوران به نام براسلز (Brussels) واقع در در شهر کوالالامپور مالزی، از اواخر سال گذشته اقدام به پذیرش ارزهای دیجیتال کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location