video thumb

بهترین استراتژی معاملاتی چیست؟

استراتژی معاملاتی همان قوانین و بایدهایی هستند که برای خرید و فروش سهم برای خود تعیین می کنید و برای کسب درآمد و سود بیشتر همیشه باید درنظر داشته باشید که بهترین استراتژی معاملاتی را انتخاب کنید. بهترین استراتژی، استراتژی است که مناسب با شرایط و شخصیت شما باشد. برای پیدا کردن راه حل به طور کامل، ما باید پاسخ کامل و عمیقی به شما بدهیم. ما می خواهیم این کار را با پرسش و پاسخ دادن به بسیاری از سوالات انجام دهیم. با گذشت زمان، شما می فهمید که چه استراتژی معاملاتی برای شما مناسب است.

به راحتی می توانم بگویم که بهترین استراتژی، استراتژی پرایس اکشن (Price Action) است و ممکن است برای من صادق باشد، اما برای شما مناسب نباشد. این به این دلیل است که ممکن است شما به اندازه من قادر به تجارت نباشید. به همین دلیل است که برای پیدا کردن بهترین استراتژی های معاملاتی، این استراتژی ها باید به صورت سفارشی برای هر فرد ساخته شوند.

امروز، با پایان یافتن این مقاله، شما با بهترین راهکارهای تجاری آشنا خواهید شد.

این راهنما به شما کمک می کند تا در هزمانی که خواستید در بورس سهام شرکت کنید بتوانید از این راهنما استفاده کنید یا لیست کاملی از استراتژی های کارآمد داشته باشید. ما به شما کمک می کنیم تا دقیقا با همان چیزی آشنا شوید که برای انجام یک تجارت خوب به آن نیاز دارید.

توصیه می کنم که این مقاله را در حال حاضر به خاطر بسپارید، چراکه نیاز دارید اغلب به آن رجوع کنید. شما از این مقاله استفاده می کنید تا در ساختن بهترین استراتژی که مناسب شماست به شما کمک کند. ما قصد داریم نمونه های زیادی از استراتژی های تجاری را ارائه کنیم که می توانید به عنوان یک الگو برای ساختن استراتژی خود از آن استفاده کنید. شما یک بسته از استراتژی های مفیدی را که می توانید در آینده به آنها رجوع کنید را کامل خواهید کرد. در اینجا استراتژی دیگری به نام Best Gann Fan Trading Strategy وجود دارد.

بهترین استراتژی معاملاتی برای تجارت روزانه چیست؟

تجارت روزانه، زمان زیادی از شما خواهد گرفت. این به این دلیل است که شما در تمام طول روز تمرکز خود را بر معاملات قرار می دهید. این نوع تجارت نیاز به تمرکز زیادی دارد. اطمینان حاصل کنید که تمرکز یکی از نقاط قوت شماست. اگر شما نمی توانید تمرکز کنید، تجارت روزانه برای شما جهت پیدا کردن مهارت در آن بسیار دشوار خواهد بود.

در اینجا لیستی از استراتژی هایی است که برای انجام تجارت روزانه کارآمد هستند را آورده ایم:

  • استراتژی تجارت سه گانه
  • استراتژی تجارت RSI
  • استراتژی تجارت تصادفی

بهترین استراتژی معاملاتی “فارکس” چیست؟

بازار فارکس دارای سطح بالایی از نوسان قیمت است. این مسئله می تواند شما را از موقعیتان بیرون براند. ما توصیه می کنیم که استراتژی هایی را انتخاب کنید که به شما اجازه می دهد تا در همان جا جلوی ضرر را بگیرید. این مسئله جلوی توقف سریع تجارت شما را خواهد گرفت.

ما در اینجا سه استراتژی را برای شروع تجارت فارکس به شما پیشنهاد می کنیم:

  • بهترین استراتژی دنباله دار مکدی (Macd)
  • برنامه دنباله دار برای تجارت
  • راهنمای گام به گام الگوهای نموداری

بهترین استراتژی برای مبتدیان چیست؟

هنگام جستجو برای استراتژی های ویژه مبتدیان، لازم است بدانید چه مدت زمان موقعیت خود را حفظ می کنید. اگر قصد دارید معاملات خود را برای کمتر از یک روز و یا در طول یک روز انجام دهید، به این معنی است که یک شما یک تاجر یک روزه هستید و باید یک استراتژی تجارت یک روزه پیدا کنید که بتوانید از آن برای هر باری که تجارت می کنید، استفاده کنید.

در اینجا سه استراتژی وجود دارد که ما آنها را به تاجران مبتدی توصیه می کنیم:

  • استراتژی الگوی هارمونیک بت
  • استراتژی تجارت میانگین متحرک پارابولیک SAR
  • بهترین استراتژی میانگین محدوده واقعی – رویکرد ارتدوکس

 بهترین استراتژی معاملاتی برای ارزهای دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال یک چالش است به این دلیل که دارای نوسانات گسترده قیمت بوده و به راحتی می تواند هر تاجری را از تجارت خود خارج کند. در اینجا یک استراتژی وجود دارد که ما آن را برای تجارت بیت کوین پیشنهاد می کنیم. بازار تندرو (scorching) به این معنی است که هر کسی می تواند به آن ورود کند به همین دلیل، داشتن یک برنامه عالی ضروری به نظر می رسد، در این صورت است که شما نسبت به دیگران در این زمینه برتری خواهید داشت.

بهترین استراتژی معاملاتی در بازار سهام چیست؟

در این راهنما، ما استراتژی های بازارهای مختلف را ارائه داده و آموزش می دهیم. و لیستی در اختیار داریم که اگر شما در تلاش برای یادگیری نحوه تجارت در بازار سهام باشید، آن را به شما توصیه می کنیم. بازار سهام یکی از محبوب ترین بازارها برای یادگیری نحوه تجارت است.

در اینجا لیستی از بهترین استراتژی های بازار سهام وجود دارد:

  • استراتژی دنباله دار
  • استراتژی معاملاتی شکست خط روند
  • استراتژی های معاملاتی سوئینگ (Swing)

بهترین استراتژی معاملاتی برای نفت خام چیست؟

نفت خام یک بازار آتی است. مسائلی وجود دارد که شما نیاز دارید از آنها آگاه باشید تا بتوانید به طور صحیح تجارت کنید.

ما برخی از تنظیمات کلیدی از جمله بهترین استراتژی و بهترین استراتژی معاملاتی فارکس به شما نشان می دهیم. همچنین ممکن است ضروری باشد که هر هفته اخبار مربوط به رویدادهای عرضه و تقاضای نفت را بررسی کنید.

در اینجا چیزی است که ما برای فروش نفت خام توصیه می کنیم.

  • نحوه تجارت به عنوان یک تاجر حرفه ای نفت – نکات تجارت نفت خام
  • چگونه از طریق تجارت معکوس سود حاصل کنید: استراتژی تجارت معکوس

بهترین استراتژی برای تجارت کالا چیست؟

ما چندین استراتژی را ارائه داده ایم که به معامله گران برای تجارت کالا کمک می کند که در اینجا دو مورد را برای کالاهای تجاری توصیه می کنیم.
استراتژی معاملاتی پرایس اکشن (Price Action)

استراتژی معاملاتی Adx، ساخته شده توسط تجار حرفه ای

بهترین استراتژی معاملاتی برای حساب های کوچک چیست؟

این یکی از سوالات مورد علاقه ما در این راهنماست. ما معتقدیم که تجار باید از تجارت کوچک شروع کنند و هنگامی که مهارت لازم را به دست آوردند کارهای تجاری بزرگ انجام دهند. افسانه ای وجود دارد که می گوید، برای موفق شدن باید پول زیادی در حساب خود داشته باشید. این مسئله کاملا درست نیست. اگر شما برای شروع تجارت خود مبلغ ناچیزی دارید ما استراتژی هایی را پیشنهاد می دهیم که به شما کمک خواهد کرد.

ما استراتژی کاملی برای رشد حساب های کوچک شما ایجاد کرده ایم.

در اینجا دو مورد وجود دارد که به شما پیشنهاد می دهیم:

  • استراتژی معاملاتی وج (Wedge) ساده برای سودهای بزرگ
  • چگونگی تجارت با میانگین متحرک نمایی

بهترین استراتژی برای اسکالپینگ بازار چیست؟

هنگام اسکالپینگ، شما نیاز به یک استراتژی معاملاتی کوتاه مدت به همراه ذهنیتی از تجارت روزانه دارید، ما فقط رویکردی که به شما در این زمینه کمک می کند را ارائه می دهیم.

در اینجا سه استراتژی اسکالپینگ وجود دارد که به شما توصیه می کنیم.

  • اسکالپینگ ساده – بهترین سیستم اسکالپینگ
  • نحوه تجارت الگوی پرچم صعودی یا بولیش
  • استراتژی میانگین متحرک نمایی

بهترین استراتژی معاملاتی برای یوتیوب (youtube) چیست؟

استراتژی های زیادی در یوتیوب وجود دارد که شما می توانید به طور هفتگی از آنها برای فرآیند یادگیری خود استفاده کنید. این ویدئوها دارای سطوح مختلف برای یادگیری می باشند. به همین دلیل منطقی است که تلاش کنید تا به طور صوتی، تصویری این استراتژی ها را فرا بگیرید تا یادگیری شما عمیق تر شود.

بهترین استراتژی معاملاتی در سایت TradingView چیست؟

استراتژی های بسیاری در TradingView وجود دارد. با این حال، دو مورد وجود دارد که اگر شما به دنبال استفاده از TradingView به عنوان پلتفرم تجاری خود هستید، پیشنهاد می کنیم که این دو استراتژی را امتحان کنید.

  • استراتژی نوسان گر مهیب بیل ویلیامز
  • طرح تجارت کوتاه مدت کارآمد

بهترین استراتژی آپشن (options) چیست؟

تجارت آپشن، یک راه عالی برای تاجرها جهت انجام معاملات در بازار سهام است. ما دو استراتژی منحصر به فرد برای آپشن توصیه می کنیم. این نوع تجارت از مجموعه ای از قوانین استفاده می کند که مبتنی بر تجزیه، تحلیل فنی و اساسی می باشد.

گزینه های معاملاتی سوئینگ (Swing)

چگونگی معاملات سهام آپشن برای مبتدیان – بهترین استراتژی معاملاتی آپشن

بهترین نحوه خروج از معاملات چیست؟

هنگام تجارت، بیشتر تجار فقط به ورودی فکر می کنند و خروجی را به طور کامل فراموش می کنند. حقیقت این است که تعطیلی تجارت شما یکی از مهم‌ترین بخش های استراتژی تجاری شماست، زیرا اگر نتوانید از تجارت خود سودی حاصل کنید، شما در این تجارت بازنده خواهید بود. اطمینان حاصل کنید که برنامه ای طراحی کرده اید که به شما کمک می کند تا سریعا از معاملات خارج شوید و فقط بر نحوه دستیابی به معاملات متمرکز نشوید.

بهترین استراتژی معاملاتی خودکار (Automated) چیست؟

استفاده از استراتژی های معاملاتی خودکار برای کسب سود بسیار چالش برانگیز است، زیرا بسیاری در اینترنت مدعی سودهای کلان هستند. اما شما کار خود را انجام دهید و تا زمانیکه با نحوه کار چیزی آشنا نشده اید، بر روی آن سرمایه گذاری نکنید. من توصیه می کنم که شما با سرمایه اندکی شروه به انجام معاملات کنید و به آهستگی تجارت خود را گسترش دهید.

بهترین وبلاگ ها برای استراتژی های معاملات در اینترنت کدامند؟

پاسخ: بهترین وبلاگ استراتژی معاملاتی، وبلاگ راهنمای استراتژی معاملاتی است، به این دلیل است که این وبلاگ ها متعهد هستند که مقالات و پست های برتر و با کیفیت را ارائه دهند. آنها از دستورالعمل های گام به گام ساده استفاده می کنند که حتی استراتژی های بسیار سخت را برای تجارت آسان می کنند. گزارش های این وبلاگ ها شامل تصاویر با کیفیت است. آنها همچنین در مورد هر برنامه، فیلم هایی را ارائه می دهند که یادگیری را ساده تر می کند. در نهایت اینکه، این وبلاگ ها برای هر استراتژی، یک اینفوگرافی در اختیار شما قرار می دهند تا تجربه یادگیری خود را کامل کنید.

قسمت دوم: چگونه تعیین کنیم که بهترین استراتژی معاملاتی برای شما چیست.

هر تاجری باید روش معاملاتی خود را داشته باشد تا استراتژی معاملاتی کاملی را پیدا کند که برایش مفیدتر است. اگر شما به عنوان یک تاجر از قبل، وقت خود را برای برنامه ریزی امور اختصاص دهید و سوالات درستی را مطرح کنید، می توانید شروع خوبی داشته باشید و در این صورت از ۹۰٪ دیگر تجار پیشی خواهید گرفت. توسعه فرآیندی که هر روز از آن استفاده می کنید، به شما در یافتن برنامه دقیق مورد نیازتان کمک خواهد کرد.

بعضی از مواردی که شما نیاز دارید بدانید عبارتند از:

هر روز چه میزان از زمان خود را می خواهید به تجارت اختصاص دهید؟

پاسخ به این سوال بر اساس شرایط شما متفاوت خواهد بود. اگر شما از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعداز ظهر سر کار هستید، بنابراین نمی توانید به اندازه کسی که یک شغل تمام وقت ندارد برای تجارت زمان اختصاص دهید.

اگر شما جزو آن دسته هستید، بنابراین باید بهترین استراتژی معاملاتی بلندمدت را پیدا کنید که بتوانید صبح ها قبل از کار یا عصرها بعد از کار تجارت خود را انجام دهید.

یکی از بهترین موارد درباره تجارت این است که استراتژی شما می تواند با توجه به شرایطی که دارید، تنظیم شود.

مورد دیگری که باید از خود بپرسید این است که شما چقدر صبور هستید. زیرا اگر شما یک تاجر صبور نباشید، نمی توانید چند روز و یا چند ساعت برای ورودی ها منتظر بمانید و در این صورت ممکن است لازم باشد که بهترین استراتژی معاملاتی کوتاه مدت را پیدا کنید، زیرا زمانی که تجارت در چهارچوب زمانی کمتری رخ می دهد، نیازی به صبر زیاد نیست.

هنگام تعیین استراتژی معاملاتی خود، همچنین باید مقدار پولی را که برای شروع تجارت نیاز دارید نیز در نظر بگیرید. مقدار پول در حساب معاملاتی تفاوت زیادی در مورد نوع استراتژی که می تواند برای شما مفید باشد، ایجاد می کند. اگر با مقدار پول کمتر از ۱۰۰۰ دلار شروع می کنید، بهتر است که بهترین استراتژی معاملاتی Mt4 (МetaTrader4) را پیدا کنید. به این دلیل است که Mt4 پلتفرمی است که طرفداران فارکس به آن متکی هستند. آنها برای شروع تجارت نیاز به مقدار پول زیادی ندارند. همچنین منطقی است که یک روش مناسب برای کاهش ضررهای مالی برای خود در نظر بگیرید.

حرف آخر، بهترین نکات برای موفقیت:

بله شما می توانید خرید و فروش زندگی را با استفاده از پلتفرم های معاملاتی آنلاین انجام دهید. مهم ترین مسئله ای که باید به یاد داشته باشید، این است که شما باید استراتژی را پیدا کنید که متناسب با سبک تجاری خاص شما باشد.

به یاد داشته باشید همیشه در موقع انجام معاملات هدف شما کسب سود باشد، این مسئله به شما کمک می کند تا هنگام انجام ریسک نسبت پاداش و بهترین خروجی را پیدا کنید.

تجارت برای امرار معاش آسان نیست، اما اگر درآمد ثابت داشته باشید، می تواند یک منبع عالی درآمد اضافی برای شما باشد.

استراتژی هایی که از ورودی های تجاری خاص و از روش های مدیریت ریسک قابل اعتماد استفاده می کنند، به شما در داشتن یک برنامه مالی شخصی عالی کمک خواهند کرد. سطح خطری که شما از آن استفاده می کنید، باید برای شما مناسب باشد و توصیه ما این است که با یک مشاور مالی تماس بگیرید تا با توجه به شرایطی که دارید به شما کمک کند.

توصیه می کنیم که قبل از اختصاص پول واقعی به بازار، سیستم معاملاتی خود را امتحان کنید و همیشه از سیستم معاملاتی استفاده کنید که دارای سطوح مقاومتی بسیار است تا بدانید که چگونه بازار به موقعیت های مختلف واکنش نشان خواهد داد.

همه تاجران سوئینگ (Swing) زمانی که برای اولین بار تلاش کردند تا بهترین استراتژی معاملاتی را برای امرار معاش پیدا کنند، بیشترین موفقیت را کسب نموده اند.

همچنین، ممکن است برای هر کدام از این استراتژی ها از صندوق های مبادلاتی یا ETF ها استفاده شود. استفاده از این وجوه به شدت بر تقویم درآمد و تقویم اقتصادی متکی است. بنابراین همیشه اخبار روز بازار سرمایه را دنبال کنید. در این صورت، بازنده نخواهید بود. به طور خلاصه، استفاده از شاخص های فنی مناسب برای بکارگیری هر استراتژی اضافی ضروری می باشد.