video thumb

نحوه کسب درآمد با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال !

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه پول را در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید، جای درستی آمده اید. ما قصد داریم به شما تمام ترفندهای تجاری معامله گران حرفه‌ای که برای افزایش درآمد خود انجام می دهند را به شما نشان دهیم. یادگیری نحوه سزمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یکی از راه های ایجاد درآمد غیر فعال است.

آیا باید در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنم؟ این اولین سوالی است که پس از شنیدن درباره فناوری بلاک چین می پرسیم. ما قصد داریم ۶ روش ساده برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و تولید درآمد غیر فعال را بررسی کنیم. با استفاده از این راهنمای سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال، شما می توانید مقدار کمی از پول خود را در این زمینه سرمایه گذاری کنید.

همه مردم پول زیادی برای سرمایه گذاری در بازار و یا خرید بیت کوین که محبوب ترین ارز دیجیتال می باشد را ندارند. برای شروع، ما قصد داریم که ۶ روش اثبات شده در مورد چگونگی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار دهیم.

چگونه در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم

بهترین راه برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال این است که یک راهنمای مناسب برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال که به متناسب با نیازها و اهداف شما باشد را پیدا کنید. این راهنما به شما در مورد راه های مختلف کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال، ایده می دهد.

هر روزه پول ها و فرصت های زیادی از طریق فضای ارز دیجیتال به وجود می آید.

بنابراین، چگونه می توانم در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنم؟

به زیر نگاه کنید:

۱- سرمایه گذاری درازمدت- HODL

همانطور که در بازار سهام سرمایه گذاری می کنید، می توانید در بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال جایگزین نیز سرمایه گذاری کنید. اکثر معامله گران ارزهای دیجیتال نگرش HODL را پذیرفته اند. آنها تصمیم می‌گیرند که یک ارز دیجیتال را علی رغم افزایش یا کاهش قیمت آن، با این باور که روزی ارزشمند خواهد شد، نگهداری کنند.

HODL، تبدیل به یکی از اساسی ترین اصول در ارزهای دیجتال شده است.

هنگامی که شما یک ارز را نگهداری (HODL) می کنید به این معناست که به آن اعتقاد دارید و آن را برای زندگی خود نگه می دارید. شما می خواهید که ارزهای دیجیتال موجب پیشرفت و موفقیت شما در سرمایه گذاری شوند.

سرمایه گذاری دراز مدت در ارزهای دیجیتال به طرز شگفت انگیزی موفقیت آمیز است.

اما، چگونه با وجود بازار خرسی در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟

اصل این است که استراتژی سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال خود را متنوع کنید.

به زیر نگاه کنید:

۲-  درآمد غیرفعال از پرداخت سود سهام

درآمد غیرفعال ایجاد سیستمی است که درآمد بدون نیاز به حضور پیوسته شما جریان داشته باشد و نیاز به نگهداری ندارد. پرداخت های سود سهام که از ذخیره سهام دریافت می شود، منبعی برای درآمد غیرفعال است.

بسیاری از معامله گران نمی دانند که شما واقعا می توانید از طریق ارزهای دیجیتال نیز به همان اندازه سود دریافت کنید.

بعضی از ارزها مانند نئو (NEO) یا ارز دیجیتال وی چین (VeChain) وجود دارند که هر سال بین ۵٪ تا ۱۰٪ سود سهام پرداخت می کنند. این سود سهام از طریق ارزدیجیتال دریافت می شود. اگر قیمت ارز در طول زمان افزایش یابد، شما این امکان را دارید که سود سهام خود را با هم ترکیب کنید.

به عنوان مثال، دارندگان ارز دیجیتال نئو سود خود را به صورت GAS به دست می آورند. GAS به عنوان یک سوخت در بلاک چین نئو مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر شما در مورد آن فکر می کنید، نرخ بهره آن بیشتر از ۲-۳٪ در سال است که توسط بانک محلی ارائه شده است.

اگر واقعا می خواهید انواع مختلف ارزهای دیجیتال را در اختیار داشته باشید، در نظر داشته باشید که شامل ارزهایی باشند که سود سهام خود را در مجموعه ارز دیجیتالی که در اختیار دارید، بپردازند.

بیایید راه های دیگری برای کسب پول از طریق ارزهای دیجیتال را کشف کنیم.

۳-  آربیتراژ (Arbitrage)

به عبارت ساده، آربیتراژ خرید یک با قیمتی پایین و فروش آن در مکانی دیگر با قیمتی بالاتر می باشد. ممکن است که شما این مسئله را ندانید، اما احتمالا جنسی را ارزان تر خریداری کرده تا بتوانید بعدا آن را با قیمتی بالاتر به فروش برسانید.

بسیاری از مردم این کار را انجام می دهند و می خواهند بتوانند آربیتراژ بیت کوین را نیز انجام دهند. این احتمالا سریع ترین راه برای کسب پول است.

اگر شما به یک صرافی بروید و ببینید که یک ارز با یک قیمت خاص در فهرست آن ذکر شده و سپس به لیست یک صرافی دیگر نگاه کنید، متوجه تفاوت قیمت در این دو صرافی خواهید شد. در این مثال، شما تمایل دارید که ارز خود را از آن صرافی تهیه کنید که قیمت پایین تری را به شما ارائه می دهد.

ارز دیجیتال را از یک کیف پول به کیف پول دیگر انتقال دهید. و آن را در صرافی به فروش برسانید که قیمت بالاتری را ارائه می دهد.

شما باید سریع باشید و باید اطمینان حاصل کنید که سود منصفانه ای وجود دارد. در غیر این صورت، انجام آربیتراژ بیت کوین، ارزشمند نخواهد بود.

۴-  ایر دراپ (Airdrops)

به عبارتی ساده، ایر دراپ به شما این امکان را می دهد که ارز رایگان کسب کنید. ایر دراپ زمانی است که یک پروژه بلاک چین توزیع ارزها یا توکن های رایگان را به جامعه ارزهای دیجیتال توزیع می کند.

خوبی ایر دراپ این است که شما ارز رایگان را بدون سرمایه گذاری به دست می آورید. با این وجود، باید آگاه باشید که برای دریافت ایر دراپ، لازم است که از قبل در حسابتان توکن وجود داشته باشد.

در فضای جامعه ارزهای دیجیتال، ایردراپ ها نیز به عنوان ارز دیجیتال رایگان شناخته می شوند.

هدف اصلی ایر دراپ، توزیع دارایی های دیجیتال به مردم است تا از آنها استفاده کنند.

حالا بیایید تا بهترین راه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را کشف کنیم.

به زیرنگاه کنید:

۵-  استخراج

این راهنمای گام به گام استخراج (ماینینگ) را مطالعه کنید، در نتیجه در مورد چگونگی استخراج بیت کوین ها هیچ گونه سؤالی برای شما باقی نخواهد ماند. برای دستیابی به هدف این مقاله، می خواهیم نحوه کار بیت کوین ماینینگ را مورد بررسی قرار دهیم.

بیت کوین ماینینگ چیست؟

بیت کوین ماینینگ فرآیندی است که توسط آن، تراکنش‌های صورت گرفته بین دو کاربر در شبکه بیت کوین تائید شده و به دفتر کل به نام بلاک چین افزوده شده و بیت‌‌‌کوین های جدیدی به عنوان پاداش آن تولید می‌شود. هر کاربری با دسترسی به اینترنت و نیز برخورداری از سخت‌افزار مناسب می‌تواند به ماینینگ بیت کوین بپردازد.

فرآیند ماینینگ شامل روی هم گذاشتن تراکنش‌های اخیر در بلاک‌ها و تلاش برای حل یک مساله پیچیده محاسباتی است. این تراکنش ها توسط کامپیوترهای متصل به بلاک چین تائید می شوند.

این کامپیوترها باید از توان خود برای حل مسائل پیچیده محاسباتی پیچیده استفاده کنند. این مسائل نه تنها برای مغر انسان پیچیده است بلکه برای کامپیوترهای قدرتمند نیز پیچیده می باشد.

همانطور که بیت کوین های بیشتری ایجاد می شود سختی این مسائل نیز افزایش می یابد. کامپیوترهایی که این مسائل را با موفقیت حل می کنند، بیت کوین پاداش می گیرند.

به عبارت دیگر، ماینینگ، فرآیند ایجاد بیت کوین های جدید به هنگام تلاش برای استخراج یا ماینینگ بیت کوین است. معمولا هر ارز دیجیتال تعداد محدودی سکه در اختیار دارد. برای مثال، عرضه سکه بیت کوین ۲۱ میلیون است. انتظار می رود که آخرین بیت کوین در حدود سال ۲۱۴۰ استخراج شود.

شمار زیادی سکه وجود دارد که شما می توانید، استخراج کنید، بنابراین اگر تمایل دارید، هنوز هم زمان برای ماینینگ یا استخراج در حد زیاد وجود دارد.

بیایید یکی دیگر از بهترین راه ها برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را کشف کنیم.

۶-  بهره برداری از هارد فورک ها

ما قصد داریم بیت کوین را به عنوان مثال اصلی در این زمینه بکار ببریم، اما تمام مفاهیم توضیح داده شده در این بخش می توانند به سایر ارزهای دیجیتال نیز تعمیم داده شوند.

هارد فورک برای توسعه فناوری بلاک چین یک امر حیاتی است. هر پروژه بلاک چین برای افزایش عملکرد خود نیاز به بروز رسانی مداوم دارد. اگر در میان کاربران بیت کوین در مورد چگونگی این به روزرسانی‌ها، اجماعی وجود نداشته باشد، بلاک چین بیت کوین به دو بخش تقسیم شده است.
این تقسیم یک فورک نامیده می شود.

وقتی فورک بیت کوین اتفاق افتاد و بیت کوین کش به وجود آمد، در ازای هر بیت کوینی که در کیف پولتان وجود دارد، شما به صورت اتوماتیک یک بیت کوین کش دریافت خواهید کرد.

تنها موردی که باید انجام دهید، این است که آن ارز دیجیتالی را که از هارد فورک عبور می کند را صاحب شوید.

نتیجه گیری

بازار ارزهای دیجیتال یک بازار بسیار بی ثبات است. بنابراین، شما به یک راهنمای سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال مفید نیاز دارید تا به شما در به دست آوردن پول کمک کند. علیرغم قیمت های نزولی که ما در بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۸ مشاهده کردیم، فناوری بلاک چین همچنان پتانسیل زیادی برای رشد دارد.

اینها تنها چند روش در مورد چگونگی به دست آوردن پول از طریق سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است.

آنها را امتحان کنید و ببینید که منجر به چه چیزی می شود!

ما شخصا از بعضی از این استراتژی های ارزهای دیجیتال جهت کسب سود استفاده می کنیم. با این حال، توصیه می کنیم که کار خود را با دقت انجام دهید، چرا که در فضای غیرمتمرکزی مانند بازار ارزهای دیجیتال، کلاهبردارهای زیادی وجود دارند که به دنبال سرقت پول شما هستند.