سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

استفاده از بیت کوین در حمل و نقل عمومی ۳۷ شهر در کشور آرژانتین !

کاربران حمل و نقل عمومی در ۳۷ شهر در سراسر آرژانتین می توانند کارت های SUBE خود را با بیت کوین شارژ کنند. این امر از طریق همکاری بین شرکت Alto Viaje، که پلتفرم بارگیری مسافرتی را ارائه می دهد و Bitex که یک شرکت فین تک می باشد، امکان پذیر شده است.

مسافران بوئنوس آیرس می توانند با بیت کوین پرداخت کنند

این امر ممکن است که یک گام کوچک برای بیت کوین باشد، اما این یک جهش بزرگ برای ارزهای دیجیتال است. ادغام پرداخت های بیت کوین و ارزهای دیجیتال برای محصولات و خدمات، چیز جدیدی نیست. اما ارائه‌ی آن در حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو مسئله جدیدی است. این یک تبلیغ جدی در روند روبه رشد ارزهای دیجیتال است.

همانطور که Manuel Beaudroit، از شرکت بیتکس توضیح می دهد:

ما بر این باوریم که این نوع پروژه اهمیت زیادی دارد؛ زیرا غول فناوری بیت کوین را برای مردم عادی در هم می شکند و ارزش واقعی و کاربردهای آن را در زندگی روزمره نشان می دهد.

کارت SUBE می تواند در تمام ایستگاه های زیرمجموعه، رسانه های ملی قرعه کشی، و در برخی از کیوسک های با پایانه های خودکار شارژ شود. برای یافتن نزدیک‌ترین نقطه فروش، وب سایت SUBE دارای نقشه فروشندگان SUBE می باشد.

مشارکت مالی

هدف اصلی شرکت Alto Viaje این بود که کارت فرآیند بارگیری را تا حد امکان در دسترس قرار دهد. پیش از اضافه کردن پرداخت بیت کوین، این پلتفرم تنها PayPal را می‌پذیرفت. اما به زودی پردازش پرداخت ها از طریق ارائه دهنده پرداخت محلی RapiPago نیز ممکن خواهد بود.

همکاری با بیتکس به شرکت Alto Viaje امکان داد تا بیت کوین ها را در یک زیرساخت امن و آزمایش شده ارائه دهد. لوسیانو وراردو (Luciano Verardo)، مدیر این شرکت عنوان کرد:

ما می خواهیم خدمات ایمن و نوآورانه ارائه دهیم، اتحاد با بیتکس به ما اجازه می دهد که پرداخت با بیت کوین ها و امکانات جدید مشارکت مالی را باهم یکپارچه سازیم.

آرژانتین در حال حاضر در بحبوحه بحران مالی است و نرخ تورم در این کشور، نگرانی بزرگی برای بسیاری از مردم به وجود آورده است. این امر باعث شده است که تعداد بیشتری از شهروندان جهت حفظ ثروت خود، سرمایه شان را تبدیل به بیت کوین کنند. حجم بیت کوین های محلی در کشور در حال افزایش است. و تعداد خودپردازهای بیت کوین نیز طی چند ماه گذشته رو به افزایش بوده است.

جالب خواهد بود که ببینید آیا حرکت به سوی بیت‌کوین در کارت های حمل و نقل عمومی، این روند را تسریع خواهد کرد یا خیر. آیا عموم مردم، بیت کوین را به عنوان راه‌حلی پایدارتر از پزوی آرژانتین (واحد پول آرژانتین) می بینند؟

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location