video thumb

چطور ارز دیجیتال بخریم؟

در این راهنما ما قصد داریم شما را با نحوه خرید ارزهای دیجیتال به امن ترین و محبوب ترین روش آشنا کنیم. اگر شما در مورد چگونگی نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال تصمیم خود را گرفته اید ولی نمی دانید که از کجا شروع کنید، جای درستی آمده اید.

با وجود اینکه پلتفرم ها و راه های بسیاری برای خرید ارزهای دیجیتال با دلار و ارز فیات وجود دارد، با این حال این ها روش های امنی نیستند.

یادگیری نحوه خرید ارزهای دیجیتال با دلار می تواند یک کار دلهره آور باشد. قبل از یادگیری چگونگی خرید ارزهای دیجیتال، چیزهای زیادی را باید در نظر بگیرید. با این حال، این یک فرآیند پیچیده نیست.

در پایان این راهنما، شما بیشتر از اینکه چطور ارزهای دیجیتال را خریداری کنید، یاد خواهید گرفت، ما همچنین به تمام سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  • نحوه خرید ارزهای دیجیتال با کارت اعتباری یا کارت بدهی.
  • نحوه خرید ارزهای دیجیتال جایگزین
  • و بسیاری سوال های دیگر.

نحوه خرید ارزهای دیجیتال با دلار تعجب آور است؟

بیایید شروع کنیم.

چگونه با استفاده از دلار ارز دیجیتال بخریم

اولین چیزی که برای شروع تجارت با بیت کوین نیاز است، باز کردن کیف پول بیت کوین است. اگر شما یک کیف پول بیت کوین ندارید، می توانید یک کیف پول از طریق بزرگ‌ترین کیف پول به نام کوین بیس تهیه کنید.

کوین بیس هم یک صرافی و هم یک کیف پول بیت کوین است. این بدین معنی است که شما می توانید دلار آمریکا را به بیت کوین تبدیل کرده و آن را به صورت امن، مانند یک گاو صندوق در یک بانک ذخیره کنید.

برای شروع پروسه خرید ارز دیجیتال به دلار، ما نیاز داریم که در کوین بیس یک حساب ایجاد کنیم.

با ارائه آدرس ایمیل خود و انتخاب یک رمز عبور امن، کار خود را شروع کنید. حساب ما زمانی که آدرس ایمیل خود را تأیید می کنیم، ایجاد می شود.

در نهایت، ما باید توافقنامه کاربری را بپذیریم، در نتیجه، حساب جدید کوین بیس ایجاد می شود.

در ابتدا، این حساب جاری دارای هیچ بیت کوینی نمی باشد.

قبل از اینکه ما بتوانیم یاد بگیریم که چگونه ارز دیجیتال را خریداری کنیم، باید دو مرحله را انجام دهیم:

  • تأیید حساب بانکی
  • تأیید شماره تلفن

تأیید شماره تلفن برای حساب کوین بیس، یک ویژگی امنیتی به حساب می آید. این کار احراز هویت دوعاملی را برای حساب مبادله شما فعال می کند.

هنگامی که شماره تلفن خود را تأیید می کنید، هنگام ورود به حساب کاربری کوین بیس شما بایستی در کنار گذرواژه خود، یک توکن امنیتی را که توسط تلفن خود دریافت می کنید، نیز وارد کنید. این ویژگی از سرقت حساب شما جلوگیری خواهد کرد.

این یک سطح اضافی برای حفظ امنیتی می باشد.

پس از اتمام این مرحله می توانید به قسمت خرید و فروش بیت کوین بازگردید.

اکنون همه آنچه که باید انجام دهید، این است که حساب بانکی خود را تأیید کنید. شما فقط باید به حساب بانکی شخصی خود در کوین بیس متصل شوید. همچنین می توانید تأییدیه سپرده گذاری خود را انجام دهید که تکمیل آن ظرف ۲ تا ۳ روز کاری زمان می برد.

این فرآیند اجازه می دهد تا کوین بیس تأیید کند که حساب بانکی واقعا متعلق به شماست.

تبریک! حساب بانکی شما اکنون تأیید شده است و می توانید اولین بیت کوین خود را خریداری کنید.

حالا، ببینید که من چگونه ارز دیجیتال را با استفاده از صرافی کوین بیس و صرافی ارزهای دیجیتال خریداری می کنم.

چگونه ارز دیجیتال بخرم

در صفحه خرید و فروش بیت کوین شما می توانید مقدار بیت کوینی را که می خواهید خریداری کنید را وارد کنید. شما همچنین قادر به خرید مقداری از بیت کوین مانند بیت کوین ۱۰٫۵ یا حتی یک مقدار دقیق مانند ۲٫۷۸۲ هستید.

در زمان نوشتن این مقاله قیمت یک عدد بیت کوین ۳،۵۴۸ دلار است.

قیمت بیت کوین بسیار ناپایدار است، به این معنی که قیمت آن اغلب تغییر می کند و دارای نوسان می باشد.

هنگامی که شما آماده خرید بیت کوین خود هستید، فقط کافی است تا روی دکمه خرید بیت کوین کلیک کنید. سپس یک تأییدیه به شما ارائه می شود که شامل کل

هزینه های خرید بیت کوین و زمانی که ارز دیجیتال شما در حسابتان وارد می شود، می باشد.

اگر شما تمام مراحل ارائه شده در این راهنمای ارزهای دیجیتال را دنبال کرده اید، باید تاکنون اولین بیت کوین های خود را خریداری کرده باشید.

موارد زیادی وجود دارد که می توانید با بیت کوین های خریداری شده خود انجام دهید. اول اینکه، شما می توانید با بیت کوین های خود محصولات یا خدماتی را خریداری کرده و یا پول خود را به دوستان و خانواده بفرستید، که بسیار ارزان تر و سریعتر از استفاده از خدماتی مانند انتقال بانکی یا اتحادیه های غربی است.

یا اینکه، شما می توانید نمونه ارز دیجیتال خود را تنوع بخشیده و یاد بگیرید که چگونه ارزهای دیجیتال جایگزین راخریداری کنید.

چگونه ارزهای دیجیتال جایگزین را خریداری کنیم

آلت کوین یک ارز دیجیتال است که روی یک سری پروتکل و قوانین پیاده‌سازی شده و پروتکل‌های آن‌ها با بیت کوین تفاوت دارد. هزاران ارز دیجیتال جایگزین وجود دارد که

هنگامی که شما بر روی ارزهای دیجیتال جایگزین سرمایه گذاری می کنید، بهترین استراتژی این است که بر روی برترین آنها تمرکز کنید.

چگونه می توان ارز دیجیتال ریپل را خریداری کرد؟

نکته: شما می توانید همان قوانین را اعمال کرده و یاد بگیرید که چگونه ارز دیجیتال را خریداری کنید.

گام اول: خرید بیت کوین با کارت اعتباری

برای اینکه بتوانید آلت کوین ها را خریداری کنید، در ابتدا نیاز دارید که بیت کوین، اتریوم و در بعضی موارد لایت کوین خریداری کنید. این اولین گامی است که هر فرد باید برای انتقال پول فیات به دنیای دیجیتال بگذراند.

معمولا اکثر آلت کوین ها بر علیه بیت کوین با هم جفت می شوند. بنابراین، قبل از یادگیری نحوه خرید ارز دیجیتال جایگزین، شما باید بیت کوین بخرید.

شما قبلا آموختید که چگونه ارز دیجیتال را با دلار خریداری کنید، بنابراین به سادگی به مرحله بعدی بروید.

به زیر نگاه کنید:

گام دوم: یک صرافی را پیدا کنید که ریپل در فهرست آن ذکر شده است

گام دوم این است که یک صرافی را پیدا کنید که ریپل یا ارز دیجیتال جایگزین شما در فهرست آن ذکر شده باشد. صرافی های آلت کوینی که شما می توانید از آنها استفاده کنید، عبارتند از بایننس (Binance)، بیت استمپ (Bitstamps) یا بیترکس (Bittrex).

به زیر نگاه کنید تا با نحوه انتقال بیت کوین های خود از کوین بیس به بایننس آشنا شوید:

گام سوم: انتقال بیت کوین از کوین بیس به بایننس

در حساب بایننس خود به سادگی به صفحه حساب رفته و روی انتقال کلیک کنید.

آدرس کیف پول خود را کپی کرده و به حساب کوین بیس خود بازگردید. بر روی حساب کلیک کنید و آدرس کیف پولی که در بالای صفحه صرافی بایننس ذکر شده را تایپ کنید و به میزان دلخواه بیت کوین ها را به کیف پول بایننس خود انتقال دهید.

روی دکمه “ارسال” کلیک کنید، جایی که از شما می خواهد تا آدرس کیف پول بیت کوین را تایپ کنید.

شما باید صبور باشید، چرا که انتقال بیت کوین می تواند بین چند دقیقه یا چند ساعت به طول بینجامد. تاخیر می تواند به دلیل سرعت فعلی بلاک چین و یا شلوغی شبکه باشد.

هنگامی که بیت کوین ها در حساب بایننس شما نشان داده می شود، شما آماده خرید ریپل خواهید بود.

به زیر نگاه کنید:

گام چهارم: یک تراکنش انجام دهید

آخرین گام در مورد چگونگی خرید ارزهای دیجیتال جایگزین این است که شما به سادگی بر روی ارزی که قصد خرید آن را در صرافی بایننس دارید، کلیک کنید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه ارز دیجیتال نئو (NEO) یا هر ارز دیگری را خریداری کنید، فقط کافی است که از همان قوانین پیروی کرده و ارز مورد علاقه خود را نگه دارید.

به دلایل امنیتی، زمانی که شما ارز جایگزین خود را دریافت کردید، باید آنها را از صرافی خارج کنید. شما سه گزینه برای انتخاب دارید:

  • یک کیف پول سخت افزاری یا یک ابزار ذخیره سازی سرد مانند لجر نانو اس (the Ledger Nano S) یا ترزور (Trezor)
  • یک کیف پول نرم افزاری
  • یک کیف پول کاغذی

نتیجه گیری

خرید بیت کوین با یک کارت بدهی در یک صرافی غیرمتمرکز، ساده ترین راه برای خرید ارزهای دیجیتال با دلار است. اگر تاکنون موفق به استفاده از سود این ارزهای دیجیتال نشده اید، هنوز هم زمان برای شما وجود دارد.

ارز دیجیتال آینده پول های کنونی است و اگر چه شما آموخته اید که چگونه ارز دیجیتال را خریداری کنید، توجه داشته باشید که فناوری بلاک چین دارای مجموعه ای از خطرات خاص خود می باشد. اطمینان حاصل کنید که خطرات را به درستی مدیریت کنید و فقط با مقدار پولی این کار را انجام دهید که توانایی باز گرداندن آن را داشته باشید.

خرید ارزهای دیجیتال در حال حاضر بسیار آسان است، اما یکی از مهم ترین عواملی که شما باید در نظر بگیرد این است که چه نوع ارزی را خریداری کرده و از چه صرافی استفاده کنید.