سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اگر تاریخ تکرار شود، بیت کوین شاید به بالاترین میزان خود تا ۲۰۲۱ نرسد

با توجه به این که بازار رکود بیت کوین زمانی آغاز شد که بیت‌کوین به ۲۰۰۰۰ دلار در اواخر سال ۲۰۱۷ رسیده بود و این رکود در سال ۲۰۱۹ نیز ادامه داشته است، سرمایه گذاران به دنبال این هستند که ببینند چه زمانی بازار دوباره به سمت بالاترین میزان خود در تاریخ خواهد رسید.

با وجود رشدهای بسیار مثبت در صنعت ارزهای دیجیتال در سال گذشته، اگر تاریخ درست بگوید شاید چند سال طول بکشد تا بیت کوین به همان میزان رسیده یا رکورد جدیدی ثبت کند.

سرمایه‌گذاران برای پیش‌بینی اینده به تاریخ رفتار قیمتی بیت کوین نگاه می‌کنند. اخیرا، بحث‌های مختلفی در صنعت ارزهای دیجیتال درباره این که آیا بیت کوین روند صعودی جدیدی را بر اساس محرک رفتار قیمت پایه و یا بر اساس محرک اخبار شروع خواهد کرد یا نه

در سال ۲۰۱۸، بسیاری از سرمایه‌گذاران پتانسیل صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین را برای ایجاد روند صعودی مشاهده کردند که به عنوان یک رویداد مثبت، می‌تواند به بیت کوین از اساس کمک کند تا تحت تأثیر حجوم اخبار مثبت قرار گرفته و یک چرخه صعودی جدید را آغاز کند.

این آرزو محقق نشد اما با این حال در اوایل ای هفته اعلام شد که گروه Cboe از اپلیکیشن VanEck-SolidX Bitcoin ETF خارج می‌شود و تا زمانی که این اپلیکیشن مجددا به به مقامات نظارتی معرفی شود زمان زیادی طول می‌کشد.

اکنون سرمایه‌گذاران به تئوری‌های تاریخی برای پیش‌بینی تاریخی رو آورده اند

تحیلگر: رکورد قیمتی بیت کوین در همه زمان‌ها این بار زمان بیشتری می‌گیرد.

جوش راگر Josh Rager که یک تحلیلگر مسال مربوط به ارزهای دیجیتال در توییتر است اخیرا گفته که بیت کوین نیاز به زمان بیشتری دارد تا بتواند رکورد جدیدی را با هر چرخه قیمت بدست آورد و این بدان معناست که  اگر بیت کوین با سوابق تاریخی‌اش به جلو برود ممکن است تا مارس ۲۰۲۱ و یا دیرتر به ۲۰۰۰۰ دلار نرسد.

بیت کوین چه زمانی به بالاترین رکورد قیمتی خود می‌رسد؟ حدود ۱۱۸۱ روز طول کشید تا بیت‌کوین به بالاترین رکورد قبلی خود برسد و ۱۴۷۸ روز طول کشید تا رکورد اخیر خود را در دسامبر ۲۰۱۷ بشکند. طبق این تحلیل بیت‌کوین می‌تواند رکورد خود یعنی ۲۰ هزار دلار را در ماس ۲۰۲۱ یا دیرتر بشکند.

یادآوری این نکته مهم است که اساس این تئوری تصور می‌کند که نوسانات شدید بیت کوین در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ اثری بنیاری بر روی قیمت‌های آینده نداشته و خبر مهمی که بر روی رفتار قیمتی بیت‌کوین تأثیر بگذارد نیز نخواهیم داشت.

بیت‌کوین شدیدا به شکستن رکورد برای طولانی‌ترین اصلاحیه خود نزدیک است که همین امر ممکن است مهر تأیید بیشتری را برای این تئوری فراهم سازد

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location