video thumb

راکوتن Rakutn در ژاپن به دنبال ایجاد زیرساخت‌های جدید مالی بر اساس ارزهای دیجیتال است

شرکت تجارت الکترونی Rakutn در ژاپن اعلام کرد که قرار است اصلاحاتی را در تجدید سازمان خود داشته باشد و این اصلاح، ایجاد یک سیستم پرداختی کمکی است که شامل تجارت ارزهای دیجیتال در این شرکت است.

به گزارش ارزجو، راکوتن که به آن آمازون ژاپن گفته می‌شود، ابتدا در آگوست سال گذشته نشان داد که در نظر دارد تغییرات در بخش‌های مختلف ایجاد کند تا بتواند حسابداری و فرآیندهای تصمیم گیری را بهبود بخشد.

اکنون شرکت می‌گوید که شرکت تابعه خود یعنی Spotlight را به یک موسسه جدید به نام Rakuten Pay تبدیل می‌کند که صرافی ارز دیجیتال این شرکت را نیز راه اندازی کند.

شرکت همانگونه که در کنفرانس مطبوعاتی گفته است، Rakuten Payment با دیگر جزئیات این تجدید سازمان در تاریخ ۱ آوریل رونمایی می‌شود.

زمانی که این سیستم بهره بردار شود، برای دو عملیات استفاده خواهد شد. اول صرافی ارزهای دیجیتال Everybody’s Bitcoin که راکوتن آن را در آگوست سال گذشته خریداری کرد و نیز سرویس کارت پیش پرداخت به نام Rakuten Edy است.

مقامات شرکت که در کنفرانس خبری حضور داشتند توضیح دادند:

ما در حال آماده سازی سازمان گروهی از طریق تقسیم شرکت بودیم تا پاسخگویی شفاف، بهبود کارایی مدیریتی، بهینه‌سازی تخصیص منابع و در نتیجه رشد و گسترش اکوسیستم راکوتن و افزایش حداکثری ارزش شرکت را محقق سازیم.

راکوتن سالهاست که به فضای ارزهای دیجیتال علاقه‌مند است. این شرکت ابتدا در سال ۲۰۱۵ بیت کوین را در پلتفرم خود پذیرفت و به رسمیت شناخت.

روش به کار گرفته شده در این صنعت منعکس کننده وجود نهاد‌های اصلی اینترنتی ژاپن مانند گروه SBI است که به علاوه صرافی خو بر روی استارت‌آپ های مرتبط به شدت سرمایه‌گذاری کرده است.

ارزجو، پایگاه خبری جامع در زمینه ارزهای دیجیتال که شما را در جریان آخرین اخبار و اطلاعات حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال قرار میدهد. در ارزجو می توانید محتوای مختلفی را در قالب ویدئو، پادکست و متن دریافت کرده و استفاده کنید.