سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نسل جدید پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال به بازار خواهد آمد

لیست عناوین این مطلب

تیم تجاری TradePlace از تصمیم خود برای ساخت و راه اندازی بزرگترین پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال در جهان خبر داد. این شرکت با آنالیز و سنجش عمده پلتفرم‌های مبادلات ارزهای دیجیتال بزرگ جهان  به این نتیجه رسیده‌ که آنچه مردم از یک پلتفرم مبادلات تجاری ارزهای دیجیتال انتظار دارند، عمدتا خارج از توانایی پلتفرم‌های هرچند موفق فعلی خارج بوده و با این حساب، نیازهای مشتریان بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه‌های دیجیتال و بازار مبتنی بر بلاک چین را تامین نمی‌کند.

گفته می‌شود TradePlace به دنبال راه اندازی چیزی بیش از یک پلتفرم ارزی است که تنها کاربران را قادر به سوآپ مالی در داخل و یا خارج از یک بلاکچین می‌سازد. این شرکت به دنبال راه اندازی چنان پلتفرمی است که بتوان از طریق آن تمامی نیازهای یک تاجر خرد و یا کلان ارزهای دیجیتال را فراهم ساخته و این دسته از تجار به چیزی جز پنل مورد نظر TradePlace نیاز نداشته باشند.

TradePlace مدعی است که صدای اعتراض کاربران پلتفرم‌های فعلی را شنیده و به گفته کارشناسان این شرکت، حتی میزان نا رضایتی از عملکرد پلتفرم‌های فعلی تا جایی بوده که بسیاری از تجار اقدام به ترک بازار ارزهای دیجیتال کرده‌اند. اما اکنون TradePlace مدعی است که این مشکلات را حل خواهد کرد و نسل جدیدی از پلتفرم‌های مبادلات ارزهای دیجیتال را به کاربران عرضه خواهد کرد. مسئولین این شرکت مدعی هستند که اولین و تنها ماموریت یک پلتفرم باید خدمت رسانی به مشتریان باشد و نه خدمت به منافع شخصی صاحبان آن.

تیم TradePlace آینده‌ای را متصور شده که در آن، مبادلات ارزهای دیجیتال شکلی چند بعدی به خود گرفته و پلتفرم‌های رو به توسعه در خدمت یکدیگر بوده و مساله دیگر این نیست که درآمدهای آن پلتفرم‌ها چه میزان خواهد بود. این شرکت همچنین از تجار دعوت کرده تا به میدان آمدن با همکاری با یکدیگر به دستیابی آینده‌ای روشن تر و بهتر در زمینه بازار ارزهای دیجیتال کمک کنند.

TradePlace همچنین از آن دسته از تجار غیر فعال در بازار ارزهای دیجیتال نیز خواسته تا دانش خود را با دیگر تجار فعال به اشتراک بگذارند. این شرکت ادعا کرده پلتفرم مد نظر آنها جایی برای جمع شدن کاربران و انجام فعالیت‌های مربوط به ارزهای دیجیتال بدون ترس از دست دادن سرمایه خود خواهد بود. دسترسی به این امکان از طریق بهره وری از تکنولوژی جدید مد نظر TradePlace امکان پذیر خواهد بود.

بنا بر ادعای مسئولین شرکت TradePlace، قرار است حجم گسترده‌ای از خدمات جدید در قالب پلتفرم جدید در اختیار کاربران قرار گیرد. کارشناسان شرکت مدعی شده‌اند که با جمع آوری تیمی متخصص و با تجربه، تمام نیازهای اساسی کاربران یک پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال را بررسی کرده و تمامی این خواسته‌ها نیز در طراحی پلتفرم در نظر گرفته شده است. در خصوص مساله سرعت تراکنش‌ها نیز TradePlace مدعی است که پر سرعت ترین پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

پنل مد نظر TradePlace همچنین این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا هر زمان که خواست بتواند به سرعت و با دقت هر چه تمام تر سرمایه خود را از بازار بیرون بکشد. برای انجام این کار، هر یک از کاربران قادر خواهد بود تا میزان سرمایه خود را از طریق مستر کارت و یا به شکل ارزهای دیجیتال اتریوم و بیت کوین از هر نقطه جهان که بخواهد از حساب بیرون بکشد.

انیمیشن ارزهای دیجیتال

نقشه راه ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰

TradePlace در بیانیه رسمی خود نقشه راه دستیابی و ساخت چنین پلتفرمی را ترسیم کرده است. در این نقشه راه می‌توان بخشی از اقدامات مد نظر TradePlace برای اجرای این پروژه بزرگ را نیز ملاحظه کرد.

TradePlace در سه ماهه اول و دوم سال ۲۰۱۸ کار تحقیقاتی خود بر روی چگونگی پاسخگویی به نیازهای مشتریان بازار ارزهای دیجیتال را آغاز کرد و پس از آن نیز تیم طراحی، کار خود را برای ارائه طرح مفهومی اولیه ارائه کرد.

در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸، TradePlace به طور رسمی و بدون حضور شرکای خود کار طراحی عملیاتی را آغاز کرده که در حقیقت این نخستین قدم ساختاری برای قدم گذاشتن در مسیر انجام این پروژه به حساب می‌آید.

اما تعریف روابط میان بازار یابی، طراحی و توسعه تعداد شرکای تجاری در همین مرحله انجام شد.

با آغاز سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸، TradePlace اقدام به راه اندازی کمپین بازاریابی خود کرده تا بتواند از این طریق، انگیزه لازم را برای استفاده مردم از این پلتفرم را جلب کند. پس از انجام این مرحله، سرانجام ساخت پروژه موسوم به Pre-IOT که مربوط به فروش توکن‌های اولیه میشد، آغاز گشت.

سه ماهه نخست سال جاری میلادی، زمان جمع آوری منابع لازم مالی برای آغاز توسعه فعال زیر ساخت‌های مبادلات ارزی است. این شرکت قرار است در این مرحله اقدام به راه اندازی سیستم KYC وتوزیع توکن‌های XTP خود کند. سرویس تحلیل سیستم نیز در این مرحله کار خود را آغاز خواهد کرد.

Bakkt

همچنین TradePlace قرار است در سه ماهه دوم سال جاری، سرویس اخبار زنده را برای پلتفرم راه اندازی کند. رقابت و سیستم رای گیری برای اضافه کردن سکه‌ها و توکن‌های اضافی آغاز شود.

سه ماهه سوم سال جاری اما وقت قرار گرفتن حقوقی پلتفرم تحت نظارت کمیته امنیت و مبادلات آمریکا بوده و در نتیجه همین موضوع منجر به قانونمند شدن پلتفرم، پاسخگویی آن در برابر مشتریان و همچنین انطباق پذیری با مقررات وضع شده از سوی کمیسیون مذکور است.

در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹، شرکت قرار است مکان اتصال مستر کارت را به پلتفرم مهیا کرده تا دسترسی به شبکه مالی آن به تمامی جهان دسترسی داشته باشد. همچنین TradePlace قرار است در این مقطع از زمان، اقدام به راه اندازی بلاک چین اختصاصی خود کند.

سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰، زمان کوچ توکن های EXTP از بلاک چین اتریوم به بلاک چین اختصاصی خود TradePlace خواهد بود. همچنین قرار است در این مقطع، روابط مفهومی جدیدی میان پلتفرم های مبادلاتی بیشتر شکل گرفته تا امکان مبادله ارزی بیشتر بین این پلتفرم ها افزایش یابد.

این شرکت همچنین در بیانیه خود اعلام کرده است: شما می‌توانید توکن‌های ما را خریداری کرده و از پلتفرم ما استفاده کنید. هر زمان که بتوانیم نرم افزار SoftCap را راه اندازی کنیم، می‌توانید به پلتفرم ما آمده، در آنجا عضو شوید و از خدمات کاملا رایگان ما استفاده نمایید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location