سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افول سنگین «هوئوبی» در پی ادامه وضعیت خرسی در بازار ارزهای دیجیتال

به نطر می‌رسد عمده ارزهای دیجیتال بتوانند در طوفان ایجاد شده در بازار جان سالم به در ببرند. ممکن است روند فعلی بازار منجر به کوچک شدن مقیاس فعالیت این دسته از ارزها شود، اما شرکت‌های فعال در زمینه ارزهای دیجیتال باید صبر کنند تا زمستان سخت بازار سپری شده بازار بار دیگر به حالت عادی باز گردد.

«هوئوبی» یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین بازیگران این عرصه به حساب می‌آید که بسیاری از مدیران اجرایی ارشد آن طی چند ماه اخیر از این مجموعه جدا شده و فعالیت آن نیز تا یک سال دیگر محدود شده است.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی SCMP چین، میزان بهره وری گروه هوئوبی در مواجهه با مشکلات متعدد موجود در بازار به یک دهم سال گذشته کاهش یافته است. «لیویو ونگ شیائوقی» مدیر عامل هوئوبی نیز اعلام کرده که ارزش مبادلات ارزی این شرکت به شدت کاهش یافته است.

وی گفت: ما نمی‌دانیم وضعیت خرسی بازار تا چه زمان ادامه خواهد داشت. اما همچنان برای بقای خود با مشکل مواجه هستیم. ما باید برای پیشرفت خود برنامه ریزی کنیم و با احتیاط بیشتر هزینه کنیم.

لازم به ذکر است میزان مبادلات ارزی هوئوبی تا یک سال پیش حدود دو میلیارد دلار در روز بود. این در حالیست که میزان این مبادلات اکنون به ۳۱۸ میلیون دلار در روز کاهش یافته است. با این حساب، میزان مبادلات این شرکت آن چنان کاهش یافته که مدیران هوئوبی مجبور به اعمال روزکردی محافظه کارانه تر از قبل در خصوص هزینه‌های شرکت هستند. اما آنچه مسلم است، حجم مبادلات و بهره وری هوئوبی حتی در سطحی پایین تر از بازار خرسی امروز قرار گرفته است.

با وجود تلاش گسترده هوئوبی برای توسعه فعالیت های خود در بازار، کاهش حجم سرمایه گذاری و هجمه سنگین رسانه‌ای علیه این شرکت، منجر به ایجاد سر در گمی در میان مدیران این مجموعه شده است. ونگ همچنین اعلام کرده که تعطیلی مرکز تحقیقات هوئوبی در استان «شنژن» چین و همچنین توقف فعالیت اپلیکیشن خبری این شرکت منجر به تعطیل بیش از ۱۰۰ تن از کارکنان هوئوبی شده است. هوئوبی همچنان حدود ۱۳۰۰ کارمند مشغول به کار در شعبات مختلف این شرکت در سطح جهان دارد.

این در حالیست که بر اساس تحقیقات انجام شده، ۷۰ در صد از موفقیت هوئوبی به فعالیت کاربران چینی این شرکت باز می‌گردد که در خارج از مرزهای این کشور زندگی می‌کنند. لذا این مجموعه دسترسی مناسب و گسترده ای به بازار بزرگ و در حال رشد خارج از چین دارد.

مدیر عامل هوئوبی در این خصوص گفت: بزرگترین مزیت رقابتی ما این است که ما پروانه فعالیت در اکثر کشورها را داریم و در میان ۱۰ شرکت برتر فعال در زمینه مبادله ارزهای دیجیتال قرار گرفته‌ایم.

بر خلاف پلتفرم بزرگ و موفق بایننس که فعالیتهای خود در ژاپن و آمریکا را به دلیل افزایش مقررات وضع شده دست و پا گیر از سوی نهادهای رگولاتوری این کشورها متوقف کرده، هوئوبی همچنان از چهره‌ای موجه در میان دولت‌های این دو کشور برخوردار است. این شرکت همچنین مجوز فعالیت رسمی برای مبادله ارزهای دیجیتال با ارزهای فیات در این دو کشور را در اختیار داشته و این پروانه همچنان فعال است.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location