سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رکورد شکنی ارزش مبادلات اتریوم در سال ۲۰۱۸

موسسه تحقیقات بلاک چینی Diar از رکورد شکنی تراکنش‌های اتریوم در رسیدن به حد اکثر ارزش خود در ماه دسامبر سال گذشته میلادی خبر داد.

بر اساس گزارش تهیه شده از سوی دیار که در تاریخ ۲۱ ژانویه سال جاری میلادی منتشر شده، ارزش متوسط مبادلات مالی ارز دیجیتال اتریوم در دسامبر سال ۲۰۱۸ به رقمی حدودی ۱۱۵ میلیون دلار در روز رسیده که این رقم از سال ۲۰۱۶ یعنی زمان حمله مشهور هکرها به شبکه اتریوم موسوم به هک DAO تا کنون بی سابقه بوده است.

موسسه دیار همچنین اعلام کرده که این محاسبات توسط یک ابر رایانه انجام شده و نشان می دهند که تعداد تراکنش‌های اتریومی در ماه اکتبر سال گذشته میلادی، رقمی حدود ۱۶ الی ۱۷ میلیون فقره بوده است.

این در حالیست که ارزش سرمایه کل موجود در شبکه ارزهای دیجیتال طی ۲۲ ماه گذشته به کمترین میزان خود کاهش یافته است. به گفته محققان موسسه دیار، میزان سرمایه موجود در این شبکه از رقم ۱٫۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ به ۸۱۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ کاهش یافته است.

در گزارش این موسسه آمده است: در خصوص ارزش مبادلات بلاک چینی باید گفت که ارزش این مبادلات از ژانویه تا دسامبر سال ۲۰۱۸ حدود ۹۷ درصد افت داشته که همین موضوع منجر به کاهش ۸۰ درصدی قیمت اتریوم طی مدت زمان یاد شده گشته است.

محققان موسسه دیار همچنین در گزارش خود تاکید کرده‌اند که بعید به نظر می‌رسد هزینه‌ها با رشد مواجه شوند زیرا اتریوم یکی از کم هزینه ترین سیستم مبادلات مالی در شبکه را در اختیار دارد.

لازم به ذکر است ایجاد هارد فورک موسوم به استانبول در شبکه اتریوم اخیرا به دلیل کشف خطر امنیتی در این شبکه به تاخیر افتاده است.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location