video thumb

صدای ارزجو ۲۴ دی ۹۷؛ از خوش بینی به آینده بیت کوین تا کلاهبرداری با ارزهای دیجیتال!

صدای ارزجو ۲۴ دی ۹۷ پر از اخبار جالب داخلی و خارجی در مورد ارزهای دیجیتال است که برای آپدیت شدن اطلاعات شما از این حوزه بسیار مفید خواهد بود. نکته ای که لازم است در مورد پادکست های صدای ارزجو بدانید که ما با تمام عشق و توانمان در راستای تولدی این پادکست ها فعالیت می کنیم و امیدواریم بتوانیم برای شما کاربران عزیزمان مفید واقع شویم که قطعا با حمایت و نظرات شما امکان پذیر خواهد بود.

در اولین بخش از صدای ارزجو امروز به سراغ خبر پولشویی ۷۰ میلیارد تومانی با استفاده از ارزهای دیجیتال رفتیم که یک خبر جنجالی و جالب است که جزئیات بسیار شنیدنی آن را در پادکست گوش خواهید داد. یکی از مشکلاتی که معمولا کاربران ایرانی در حال حاضر با آن مواجه هستند بحث استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده از کامپیوتر آنهاست که البته خودشان از این موضوع بی خبرند!

قطعا اخبار مربوط به وجود کد ماینینگ یا همان استراخ را در سایتهای بزرگ شنیده اید ولی این موضوع در اندازه های کوچک تر در بسیاری از سایتها و نرم افزارهای خاص دیده می شود که اگر میخواهید از شر نرم افزارها و کدهای استخراج راحت شوید و کسی از سیستم شما برای کسب منفعت شخصی استفاده نکند حتما این بخش از صدای ارزجو را که به همین موضوع اختصاص یافته است بشنوید.

در بخش بعدی صدای ارزجو به سراغ خبری که از تیم درپر منتشر شده است رفتیم که یک خوش بینی جالب در مورد قیمت بیت کوین داشته و تحلیل امیدوارکننده ای برای کاربران و فعالان حوزه ارزهای دیجیتال دارند که جزئیات آن را در پادکست مورد بررسی قرار دادیم.

در آخرین بخش از این صدای ارزجو به سراغ تحلیل مارکت رفتیم و ارزهای دیجیتال را در روزهای آتی مورد بررسی قرار دادیم تا فعالان این حوزه بتوانند در تصمیم گیری خود بهتر عمل کنند که پیشنهاد می کنیم حتما این بخش را از دست ندهید و پادکست را برای سایر دوستانتان نیز ارسال کنید.

 

گوش دادن به این قسمت از صدای ارزجو را به تمام فعالان تازه کار و حرفه‌ای حوزه ارزهای دیجیتال پیشنهاد می‌کنیم. پادکست‌های تولیدی ارزجو به صورت کاملا حرفه‌ای و با تولید محتوای اختصاصی صورت می‌گیرد و به همین دلیل نسبت به بعضی دیگر از پادکست‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی تولید می‌شود مزیت‌های قابل توجهی دارد. توجه داشته باشید که ما از بیان مطالب بی پایه و اساس خودداری می‌کنیم و محتوای تولیدی برای هر پادکست با صرف زمان چند ساعته صورت می‌گیرد و به همین دلیل سعی داریم همراه خوبی برای شما عزیزان در تجارت روزمره تان باشیم تا به یک منبع مطمئن برای آخرین اخبار و اطلاعات حوزه ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید.

فعالان بازار ارزهای دیجیتال باید توجه کنند که سلسله پادکست‌های تولیدی توسط ما به صورت اختصاصی بوده و محتوای این پادکست‌ها نیز توسط تیم تحریریه ارزجو تهیه می‌شود. امیدواریم دیدگاه‌های شما را پیرامون این پادکست و سایر بخش‌های آن دریافت کنیم و نظرات سازنده شما را در مورد تولید بخش‌های جدید اعمال کنیم. بدیهی است که هدف از تولید این فایل‌های صوتی صرفا خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به عزیزانی است که وقت کافی برای مطالعه اخبار و مقالات روزانه ندارند.
همچنین گفتنی است که برای دریافت و مشاهده آخرین اخبار و مقالات حوزه کریپتو می‌توانید به صفحه وبلاگ ارزجو مراجعه کنید و از مقالاتی که به تازگی به این بخش افزوده شده است بهره ببرید. برای دسترسی به این بخش کافیست روی این لینک کلیک کنید.

 

 

 

 

پیشنهاد می کنیم از مقالات زیر نیز استفاده کنید و به اطلاعاتتان پیرامون بلاک چین، ارزهای دیجیتال و هر آنچیزی که برای آینده دنیا میخواهید، بیفزایید!

۱۰ اشتباه بزرگی که تازه‌ واردهای دنیای ارز دیجیتال مرتکب می‌شوند

چگونه بیت کوین بخریم؟ صفر تا صد یک معامله بیت کوینی

شش نکته خوب و بد که قبل از سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال باید بدانید

 

بیت کوین و ارزهای دیجیتال: ستاره زودگذر یا معدن طلا؟

۱۰ اشتباهی که آماتورها هنگام خرید ارزهای دیجیتال مرتکب می‌شوند

 

 

 

۱۰ نکته برای حفظ امنیت ارزهای دیجیتال در هنگام سفر

به لطف اینترنت و متعاقباً پیدایش ارزهای دیجیتال ، ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که مرزها در آن روز به روز کمرنگ‌تر می‌شوند. جهانگردهای دیجیتال از یک کشور به کشور دیگر می‌روند و برخی مسافران جسور و بی‌باک برای آنکه کنترل بیشتری بر حساب‌های مالی خود داشته باشند استفاده از بیت کوین یا اتریوم را آغاز نموده‌اند. اما همچنان که ارزهای دیجیتال بیشتر و بیشتر جا می‌افتند خطرات بیشتری نیز مشاهده می‌گردند، به ویژه هنگامی که مسئله حفظ امنیت دیجیتال مطرح می‌شود. به لطف فناوری بلاک چین، مسافرت با استفاده از ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین یا اتریوم می‌تواند ساده و آسان باشد… اما آیا امنیت شما نیز تأمین می‌گردد؟

با ۱۰ شهر بیت کوین برتر دنیا آشنا شوید

 

 

 

نکاتی از نحوه خواندن بلاک چین بیت کوین که باید بدانید!

 

 

چگونه ارزهای دیجیتال را خریداری کنیم؟

 

۶ راه کسب سرمایه برای راه اندازی کسب و کار بیت کوین !

 

 

نحوه سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و بیت کوین!

تا چند سال پیش کمتر کسی از بازار ارزهای دیجیتال آگاهی داشت، اما در حال حاضر سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالبهترین نوع سرمایه گذاری محسوب می شود و از آنجایی که ارزهای دیجیتال غیر متمرکز بوده و به دولت وابسته نیستند، مورد توجه عده زیادی قرار گرفته اند.

اما قبل از هرچیز باید این نکته را مد نظر قرار دهید که برای درک بهتر چگونگی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال باید در فهم مبانی ارزهای دیجیتال نیز هوشمند باشید. ارزهای دیجیتال نیز مانند پول فیات، به عنوان یک مبادله متوسط، واحدهای اندازه گیری و ذخیره ارزش ها در نظر گرفته می شوند.

 

نحوه کسب درآمد با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال !

 

مشکلاتی که کاربران ارزهای دیجیتال ممکن است با آنها روبرو شوند!

 

نگاهی به ۵۰ ارز دیجیتال برتر ؛ ارزهای دیجیتال در یک نگاه!

 

۱۴ دانستی که باید در مورد بیت کوین بدانید

برای شروع توضیح کوتاهی در مورد بیت کوین بیان می‌کنیم. بیت کوین یک ارز دیجیتال است. بیش از ۸۰۰ ارز دیجیتال در حال حاضر وجود دارد. ارزهای دیجیتال به وسیله مقامات دولتی مرکزی کنترل نمی‌شوند. ارز دیجیتال به وسیله استخراج کنندگان این ارز تولید می‌شود که از کامپیوترهایشان و سخت افزارهای مخصوصی برای پردازش تراکنش‌ها، ایجاد امنیت در شبکه و به دست آوردن بیت کوین استفاده می‌کنند. طرفداران ارزهای دیجیتال می‌گویند که این کار باعث می‌شود تراکنش‌ها با امنیت بیشتر ثبت شوند. بخشی از این امنیت به خاطر استفاده از فناوری بلاک چین است که تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را بر اساس رمزنگاری در شبکه خود ثبت و نگهداری می‌کند.

 

 

پیش‌بینی آینده ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۵

 

 

آیا اتریوم از بیت کوین مهم‌تر است؟

 

 

 

مزایا و معایب ارزهای دیجیتالی به بیان ساده!

 

قبل از سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین این مقاله را بخوانید