video thumb

رشد ۱۲ درصدی ارزش ترون در پی اظهارات بنیانگذار این ارز دیجیتال

به گزارش وب سایت کوینمرکت کپ، ارزش ارز دیجیتال ترون (TRON) بیش از ۱۲ درصد افزایش داشته است. این جهش قیمت تنها چند ساعت پیش از اظهارات «جاستین سان»، بنیانگذار ترون مبنی بر موفقیت فوق العاده نمایندگان این شبکه در جلب رضایت مشتریان و همچنین خبر دادن وی از راه اندازی «ماشین مجازی ترون» رخ داد.
ماشین مجازی ترون دستاوردی سودمند در سیستم مالی بلاک چین محسوب می‌شود که به توسعه ابزارهای مورد نیاز در ایجاد اپلیکیشن‌های غیر متمرکز مالی در این سیستم کمکی شایان نموده است. این اپلیکیشن‌های غیر متمرکز قادر به خواندن و اجرای قراردادهای هوشمند بوده که هم اکنون در دسترس کاربران شبکه ترون قرار دارند.
خیز بلند قیمت TRON همچنین تاثیری قابل توجه بر بازار ارز‌های دیجیتال گذاشته است. سان همچنین مدعی شده که ترون طی شش ماه آینده به یکی از ده ارز برتر دیجیتال بدل خواهد شد.
وی گفت: اگر نگاهی به ارز‌‌های دیجیتالی که ده جایگاه نخست (در بازار) را به خود تخصیص داده‌اند بیندازیم، متوجه خواهیم شد که هیچ یک از این ارز‌‌ها به اندازه کافی در ارتقا محصول و ارزش خود موفق نبوده‌اند. در‌حالیکه آنها نماینده نسل قدیم ارز‌‌های دیجیتال محسوب می شوند، ترون یک ارز نو به حساب می آید که توسط یک شرکت نوپا وارد بازار شده است.
سان افزود: ما از فناوری های خلاقانه و پیشرفته بهره می بریم و فضای کافی جهت به دست آوردن جایگاه یکی از ده ارز برتر طی شش ماه آینده را در اختیار داریم. ما به اندازه کافی به جایگاه خود به عنوان یکی از ده ارز برتر اطمینان داریم.
گفته می‌‌شود TRON در حال حاضر یازدهمین جایگاه ارز‌های دیجیتال را در بازار به خود تخصیص داده و در صورت ادامه روند کنونی، این ارز دیجیتال در آینده نزدیک به یکی از ده ارز دیجیتال برتر بدل خواهد شد.