سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بررسی ماجرای پشت کلاهبرداری‌ها در بازی مبتنی بر بلاک چین V-Bucks

از زمان پا نهادن بیت کوین به عرصه وجود در سال ۲۰۰۹ و در دوران باز شدن فضا پس از رکود بزرگ آمریکا، ارزهای دیجیتال و به تبع آن بلاک چین به اتهام پولشویی گسترده، فعالیت غیر قانونی و مواردی از این دست، به شدت از سوی محاکم قانونی تحت فشار قرار گرفتند. در حقیقت، بدبینان بزرگ نسبت به ارزهای دیجیتال و ماهیت این دسته از ارزها مانند «لاری فینک»، مدیر عامل شرکت «بلک راک» دست در دست دولت نهاده و به سرعت بیت کوین را تبدیل به سمبل جرم و جنایت در آمریکا بدل کردند.

البته این دیدگاه هنوز هم بر طرف نشده و بخشی از جریان رسانه‌ای در آمریکا، ارزهای دیجیتال و صنایع مرتبط با آنها مانند بازی‌های ویدئویی مبتنی بر بلاک چین همچنان امنیت کافی را نداشته و به پولشویی کمک می‌کنند. البته آنچه مسلم است اینکه تفسیر منفی گرایانه از سرمایه‌ها و ارزهای دیجیتال با شکست مواجه شده است. تا جائیکه الان بسیاری از افراد به اینگونه از اتهامات می‌خندند.

شاید نام بازی بلاک چینی V-Bucks به گوشتان خورده باشد. آیا ردی از کلاهبرداری در این بازی وجود دارد؟ از نظر خیلی از دوستداران حرفه‌ای بازی‌های رایانه‌ای ویدئویی که با پرداخت درون برنامه‌ای برای تغییر سطح و یا پرداخت وجه شرط بندی کار می‌کنند، V-Bucks بازی بسیار ساده و بدون وجود کلاهبرداری به حساب می‌آید که این پرداخت‌ها محیط آن را جذاب تر نیز کرده است.

برای انجام این بازی کافی است چند قدم ساده بردارید. ابتدا، یک کارت هدیه اعتباری Fortnite خریده و یا مقدار ارز دیجیتال مورد نظر خود را به ارز فیات تبدیل کرده و آن را سپرده ذاری می‌کنید. برای مرحله دوم وارد بازی V-Bucks شده و حساب خود را از آنجا چک کنید. برای مرحله آخر هم آیتم‌های مد نظر خود را خریداری کرده و بازی را آغاز می‌کنید.

بر اساس بسیاری از اخبار منتشر شده، سرمایه‌های دیجیتال راه را برای انجام جرم در حوزه جرایم سازمان یافته گشوده است. در حقیقت، این دسته از مخالفین بازی یاد شده معتقدند مدیران V-Bucks با استفاده از ارز دیجیتال Tor اقدام به کلاهبرداری می‌کنند. اما مشکل ماجرای کلاهبرداری اینجا نیست. بلکه گول خوردن کاربرانی است که نسخه جعلی تقلبی این بازی یا همان نسخه Free را دانلود می‌کنند. وگرنه بازی اصلی شامل هیچ گونه کلاهبرداری نبوده و کدهای ارسالی برای شما کاملا حقیقی هستند.

اما موسسه امنیت سایبری Sixgill که موسسه‌ای پیشرو در این زمینه به حساب می‌آید اعلام کرده که برخی پرداخت‌های مربوط به خرید V-Bucks از طریق کارت‌های اعتباری و بانکی دزدی انجام شده‌اند که پیشتر از آنها برای انجام عملیات پولشویی نیز استفاده می‌شده است.

البته این در حالیست که هنوز از مقدار دقیق خریدهای درون برنامه‌ای این چنینی مبلغ مشخص و دقیقی اعلام نشده است. ( بلاک چین )

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location