سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ورود موسسات خیریه به استفاده از سیستم بلاک چین در مدیریت مالی!

موسسه هریتیج، نهادی غیرمتمرکز است که تحت کنترل شرکت ایرباس فعالیت می‌کند. این موسسه در جهت کمک به بنیاد و دیگر سازمان‌های خیریه جهت ارائه خدمات مربوطه و همچنین مدیریت کمک‌های خیریه تشکیل و تکمیل گردیده است. تمامی کمک‌ها به شکل ارز‌‌های دیجیتال بوده و بر مبنای سیستم کیف پول دیجیتال اتریوم بنا شده است. «سیلیکون ولی» ایرباس، هریتیج را به عنوان شبکه‌ای با منبع آزاد در سال ۲۰۱۳ افتتاح کرده و از آن زمان تاکنون از سیستم اتریوم جهت کمک به رفاه هرچه بیشتر حادثه دیدگان و پاسخ فوری به این نیازها در سرتاسر جهان بهره می‌برد.

چارچوب کاری پروژه هریتیج

همانطور که گفته شد، موسسه هریتیج، نهادی غیرمتمرکز است که تحت کنترل شرکت ایرباس فعالیت می‌کند. این موسسه جهت مدیریت امور خیریه به سازمان‌ها از سیستم مالی کیف پول ایتریوم بهره می‌برد. هریتیج قراردادهای هوشمند ایتریوم، ابزارهای توسعه فنی، اپلیکیشن‌های غیر متمرکز و همینطور کتابخانه «جاوا اسکریپت نسخه سه» را در کنار هم گردآوری کرده و از تمامی آنها بهره می‌برد. هدف اصلی یک اپلیکیشن غیر متمرکز ایجاد تعامل با کاربران خیر ارز‌‌های دیجیتال است.
در حقیقت این نهاد با استفاده از سیستم مالی بلاک چین، تمامی نقل و انتقالات مالی خود را به صورت کاملا شفاف و تمام خودکار انجام می‌دهد. بر اساس سیستم استفاده شده مالی در موسسه هریتیج، هر یک از خیرین می بایست اطلاعات مربوط به دلیل اهدای وجه، مقدار وجه اهدا شده، آدرس کیف پول اتریوم خود و همچنین اطلاعات مربوط به مالیات خود را به موسسه بدهد.
هرگاه وجهی به حساب موسسه هریتیج منتقل می شود، اطلاعات آن در کیف پول دیجیتال اتریوم ثبت به ثبت خواهد رسید. پلتفرم اتریوم همچنین در صورت درخواست اهدا کننده، قادر به ارائه رسید از اطلاعات کامل مبلغ اهدا شده خواهد بود.
ایجاد شفافیت مالی و اهدا وجه به یک موسسه خیریه مجزا، تنها با هدف حل مشکلات عمده موجود بر سر راه سازمانهای خیریه توسط موسسه مذکور انجام شده است.

اهمیت اتریوم

بنابر اظهارات موسسه هریتیج سیستم مدیریت مالی موسسه، هر یک از کمک های مالی در فیش شماره ERC-721 به ثبت می رسد. این فیش حاوی اطلاعاتی نظیر اطلاعات دقیق مربوط به آدرس کیف پول لجر دیجیتال اهدا کننده‌ و مبلغ اهدا شده است. همچنین یکی از اقدامات جالب مالی هریتیج، ثبت این اطلاعات در سیستم بلاک چین به عنوان سامانه‌‌ای بهتر از مدیریت آفلاین اطلاعات مذکور است.

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال سرمایکس

بیت کوین، تتر، اتریوم، ریپل، ترون، لایت کوین، بایننس کوین، کاردانو

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location