سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

فروش لامبورگینی برای خرید بیت کوین !

جیسون ویلیامز مدیر عامل موسسه سرمایه های دیجیتال شرکت مشهور «مورگان کریک» از فروش لامبورگینی خود برای تبدیل پول آن به ارز دیجیتال بیت کوین خبر داد.

بر اساس این گزارش، با سقوط قیمت بیت کوین به زیر ۳۶۰۰ دلار طی روزهای اخیر و سقوط ۸۰ درصدی این ارز دیجیتال نسبت به سال ۲۰۱۷ و همچنین افزایش قیمت بیت کوین از روزهای پایانی سال ۲۰۱۸ به این سو که همگی نشان از نوسان قیمت این ارز دیجیتال دارد، جیسون ویلیامز، مدیر عامل موسسه سرمایه‌های دیجیتال شرکت «مورگان کریک» در اقدامی جالب تصمیم گرفته تا خودروی گران قیمت لامبورگینی خود را به فروش رسانده و پول حاصل از آن را به بیت کوین تبدیل کند.

البته این اقدام با توجه به سود سرشار حاصل از افزایش قیمت بیت کوین در بازار تا حد زیادی قابل توجیه خواهد بود.

جیسون در خصوص این اقدام خود گفت: من در حال انجام اقدامی هستم که پیشتر هیچ کس در دنیای ارزهای دیجیتال چنین کاری را انجام نداده است. من به دنبال فروش خودروی لامبورگینی خود هستم تا با پول آن بیت کوین بخرم.

وی همچنین در خصوص فراهم بودن امکام انتقال خودروی خود به شیلی نیز گفت که ترجیح می‌دهد به جای لامبورگینی خود، بیت کوین به همراه داشته باشد!

این اقدام ویلیامز در حالی صورت می گیرد که به گزارش بیت کوینیست، لامبورگینی طی هفت سال گذشته اوضاع بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. این خودرو ساز ایتالیایی در سال ۲۰۱۷ توانست ۳۸۱۵ دستگاه از خودروهای لوکس و گران قیمت خود را به فروش برساند که این رقم در قیاس با سال ۲۰۱۶ رشدی چشمگیر داشته است. همچنین جالب است بدانید که بسیاری از این اتومبیل های گران قیمت با استفاده از بیت کوین خریداری شده‌اند.

البته بروز رکود گسترده در بازارهای جهانی و به راه افتادن بازار پیچیده خرسی در جهان مشخصا بر روی فروش کالاهای گران قیمتی همچون محصولات شرکت لامبورگینی نیز تاثیر منفی گذاشته است.

البته اوضاع بیت کوین هم از این رکود مستثنی نبوده و قیمت این ارز دیجیتال از ۲۰ هزار دلار در سال ۲۰۱۷ به زیر ۴ هزار دلار در سال ۲۰۱۸ کاهش یافت؛ یعنی افت ارزش ۸۰ درصدی بیت‌کوین آن هم تنها در عرض یک سال.

با این حال، بسیاری از کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال معتقدند که بیت‌کوین به عنوان رهبر ارزهای دیجیتال با رشد قیمت طی ماه‌های آینده به ویژه از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ به آن سو مواجه شده و این افت قیمت کم جبران خواهد شد.

اگر پیش بینی کارشناسان درست از آب در آید، آنگاه ویلیامز نیز از فروش لامبورگینی خود متضرر نشده و بر عکس، سود کلانی هم به جیب خواهد زد و این یعنی یک معامله خوب!

البته هواداران ویلیامز نیز در فضای مجازی از این کار وی استقبال کرده‌اند. یکی از این هواداران پای پست ویلیامز نوشته است: حرکت هوشمندانه‌ای است. میتونی بعدا چند تا لامبورگینی بخری!

با نگاهی گذرا به سوابق بیت‌کوین در خواهیم یافت که این ارز دیجیتال تاکنون دستخوش افت و خیزهای بزرگ و متعددی شده است. اما آنچه مسلم است، بیت‌کوین هیچگاه از بازار سرمایه‌های دیجیتال حذف نشده و همواره پس از سقوط قیمت، بار دیگر توانسته ارزش خود را در بازار ارزهای دیجیتال بالا بکشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location