سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اخبار ارزهای دیجیتال در دنیا؛ از هکر درستکار تا حل معمای بزرگ پاریس!

جهان ارزهای دیجیتال همچنان پر از شگفتی‌هایی است که احتمالا در صنایع دیگر جهان کمتر به چشم می‌خورند. به عنوان مثال، طی چند روز گذشته، هکر شبکه ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک، ارزهای به سرقت رفته به ارزش بیش از ۱۰۰ هزار دلار را بازگرداند و یا یکی از نابغه‌های بخش بازی های ویدئویی برای انجام بازی بلاک چینی RuneScape مبلغ ۷۰ هزار دلار هدیه دریافت کرد. همچنین در مثال‌هایی دیگر، یک دختر بچه نوجوان کمک‌های بیت کوینی برای پرداخت شهریه کالج خود دریافت کرده یا دو مرد جوان موفق به تتکمیل پازل معروف بیت کوینی در پاریس شدند.

اتریوم کلاسیک اخیرا ۵۱ درصد از ارزهای موجود در شبکه خود را در پی حمله هکرها از دست داد که این میزان از سهام چیزی حدود ۱٫۱ میلیون دلار تخمین زده شده است. همین موضوع منجر به ایجاد تنش هایی میان مدیران ارشد این شرکت که حالا ۲۱۹۵۰۰ واحد از اتریوم‌های کلاسیک خود را از دست داده‌اند شده است. با اینحال، پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال  Gate.io اعلام کرده که هکر عامل سرقت ۵۱ درصد از ارزهای موجود در شبکه اتریوم، در تاریخ دهم ژانویه، ارزهای دیجیتال به سرقت رفته را به  Gate.io بازگردانده است.

در بیانیه‌ای که پلتفرم مذکور به همین مناسبت صادر کرده آمده است: ما در حال تلاش برای برقراری تماس با هکر بوده‌ایم. اما تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم. هنوز دلیل این کار وی را متوجه نشده‌ایم. اگر مهاجم چشم داشتی به سود حاصل از این حمله نداشته، پس وی یک هکر بی خطر است که تنها خواسته خطرات موجود در بلاک چین را به مردم گوشزد کرده و از سوی دیگر نیز قدرت امنیت هشینگ را به چالش بکشد.

در همین حال نیز شبکه پر مخاطب Twitch از پرداخت هدیه ۷۰ هزار دلاری به یک کارشناس بازی های ویدئویی برای انجام بازی بلاک چینی RuneScape خبر داده است.

همچنین Twitch به تازگی اقدام به قرار دادن ارز دیجیتال بیت کوین به عنوان وسیله ای برای پرداخت جوایز کاربران خود در کنار سیستم مبادلات مالی Paypal قرار داده که البته این اقدام در اواسط سال ۲۰۱۸ انجام شده که Paypal از پشتیبانی لایت کوین، اتریوم و بیت کوین خبر داد.

اما اگر وضعیت فعلی موجود در بازارهای جهانی شما را نگران آینده نسل‌های بعد کرده به ویژه اگر همچنان ذهن شما درگیر این مساله است که چگونه از پس پرداخت شهریه کودک خود در آینده بر آیید، بهتر است به این خبر توجه کنید. ویلتا و پیتر بولز در تاریخ ششم ژانویه توانستند با انتشار یک آگهی، مبلغ ۱٫۰۳ بیت کوین برای تامین هزینه‌های کالج فرزند خود جمع آوری کنند که گفته می‌شود این مقدار بیت کوین از طریق انجام ۱۵۰ تراکنش بدست آمده است. با این حساب می‌توان گفت که ایزابلا، فرزند این خانواده اکنون بیش از ۳۵۰۰ دلار از هزینه‌های مربوط به کالج خود را تامین کرده است.

اما درخصوص آن دسته از کسانی که پیگیر خبر حل معمای بیت کوین پاریس هستند نیز باید گفت که سرانجام این معما حل شد. شهروند فرانسوی که توانست این معما را حل کند، نهایتا ۱۲ کلید واژه کشف شده آن را که عبارت بودند از بانکدار، اصطکاک، دروغ، مردم، مبارزه، امید، اتحاد، شهروند، راه اندازی، پیشروی، پیروزی، خط افق و زرد را منتشر کرد.

«آ. فرون»، کاشف این معما همچنین در پیامی توئیتری چگونگی کشف این ۱۲ کلید واژه را توضیخح داد: ۶ کلمه از این ۱۲ کلمه در زمینه سفید رنگ کنار سر ماریان نوشته شده بود. ۶ کلمه دیگر نیز در دل بارکدهای مشکی رنگی بودند که که در بخش پس زمینه تصویر ونگو ترسیم شده بودند.

البته اگر برای مدت طولانی پیگیر اخبار جعهان ارزهای دیجیتال باشید، موضوعات حاضر چندان هم برای شما تعجب آورد نخواهند بود. همه چیز در این بخش قابل رخداد است، حتی همین فردا!

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location