video thumb

ارزش بیت کوین به پایین‌تر از ۳۶۰۰ دلار رسید و مانند دیگر ارزهای دیجیتال، ضرر و زیان شدیدی را متحمل شده است

همه انواع ۲۰ ارز دیجیتال معروف در چند روز گذشته ضرر و زیان شدیدی را تجربه کردند. بیت کوین به کمتر از ۳۶۰۰ دلار در بازار رسیده است.

بیت کوین در چند روز سقوط شدیدی را شاهد بود و امروز حدود ۳۵۳۳ دلار معامله شد. با نگاهی بر این نمودار هفتگی، قیمت کنونی پایین‌تر از ۳۸۸۸ دلار است که در هفته گذشته معامله می‌شد. ارزش کنونی بیت کوین همچنین بسیار پایین تر از ۴۱۰۸ دلاریست که در اواسط هفته گذشته و در روز سه شنبه گزارش داده شد.

همچنین ریپل (Ripple)، جایگا خود را به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا بر اساس ارزش بازار دوباره بدست آورد و بالاتر از اتریوم قرار گرفت. علاوه بر این، فاصله این دو ارز نیز کاهش یافته است به طوریکه ارزش بازار اتریوم به ۱۳٫۳ میلیارد دلار و ارزش بازار ریپل به ۱۳٫۵۷ میلیارد دلار رسیده است.

ریپل نیز در زمان کوتاهی بیش از سقوط شدیدی را تجربه کرد و به حدود ۰٫۳۲ دلار رسید. در جدول هفتگی، قیمت کنونی به کمتر از ۰٫۳۴۶  دلار ابتدای هفته رسیده است.

اتریوم (Ethereum) نیز کاهش چشمگیری را در چند روز گذشته تجربه کرد و با قیمت ۱۱۸ دلار آمریکا معامله می‌شود. در جدول هفتگی میبینیم که ارزش کنونی اتریوم به شدت پایین‌تر از ۱۵۰ دلاری است که در ابتدای هفته گذشته وجود داشت.

در بین ۲۰ ارز دیجیتال معروف، هیچ کدام رشدی را به جز ارز پایدار تتر که حدود ۰٫۶۵ درصد رشد داشته است را تجربه نکردند. آمار ارزهای دیجیتال گزارش میدهند که بیشترین ضرر و زیان را در بین ۲۰ ارز معروف دیجیتال را آیوتا (Iota) و نئو (Neo) تجربه کردند و بیش از ۱۶ درصد سقوط را شاهد بودند.

مجموع ارزش بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر حدود ۱۲۲ میلیارد دلار است که کمتر از ۱۳۰ میلیارد دلار گزارش شده در هفته گذشته می‌باشد.

بر اساس گزارش ارائه شده، یک آسیب‌پذیری جدی که به داده‌های حساس کاربران نفوذ کرده است شناسایی شده و سریعا بر روی ارز دیجیتال نزدک (Nasdaq) و نیز پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال DX.Exchange تعمیر شد.

علاوه بر این، اخباری منتشر شده است که در آن چندین فروشگاه تنباکو در پاریس به فروش بیت کوین به خاطر عدم وجود نظارت کامل روی آوردند. گزارش شده که مشتریان می‌توانند بلیط‌هایی را با قیمت ۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ یورو و با یک کد الفبایی و نیز یک QR کد خریداری کنند که می‌تواند برای خرید بیت کوین مورد استفاده واقع شود.