video thumb

Delphi: قیمت بیت کوین رو به سقوط خواهد بود

سقوط و افت قیمت‌ها یکی از پدیده‌های شایع و قابل پیش بینی در بازارهای خرسی است که همگان به دنبال خلاصی از شر این پدیده هستند. علیرغم جهش‌های انجام شده در بازار ارزهای دیجیتال طی روزهای پایانی سال ۲۰۱۸ و نیمه نخست ژانویه سال جاری میلادی، شرکت Delphi Digital همچنان بر موضع خود باقی مانده و معتقد است قیمت بیت کوین همچنان در سه ماهه نخست سال جاری میلادی رو به افول خواهد بود.

شرکت Delphi Digital که روز گذشته این اظهارات را بر اساس تحقیقات انجام شده خود در سال گذشته میلادی مطرح کرده، بار دیگر جدول آنالیز سهامداران بیت کوینی را منتشر کرده و با ارائه توضیحاتی در خصوص آنها، دلیل چرایی رسیدن به این نتیجه گیری را اعلام کرده است.

در گزارش منتشر شده از سوی Delphi Digital آمده است: ما معتقدیم که فشار بر روی دارندگان قدیمی بیت کوین برای فروش ارزهای خود بسیار کم بوده و همین مساله منجر به تجمع سرمایه در جیب مشتریان قدیمی بیت کوین شده است.

این شرکت برای ترسیم وضعیت آینده بازار بیت کوین از دینامیک های UTXO استفاده کرده که نشان می دهند فشار بر روی دارندگان قدیمی بیت کوین برای فروش ارزهای در دستشان کاهش یافته است. همین مساله منجر به کاهش خروجی‌ها در معاملات بیت کوینی بازار شده است. این درحالیست که پیشتر شاهد ایجاد تحرک و تکان در بزار بیت کوین بوده‌ایم.

در گزارش منتشر شده توسط Delphi Digital آمده است: تجمع بیت‌کوین در گذر زمان منجر به ایجاد این بینش شده که متقاضیان فروش و خرید از طریق چرخه‌های قبلی بازار و نسبت به وضعیتی که اکنون در آن قرار گرفته‌ایم نشان می‌دهند که احتمالا می‌توانیم توقع پیشرفت رو به جلو داشته باشیم.

لازم به ذکر است سرمایه گذاران مستقلی که بیش از یک سال پیش سرمایه های خود را به این بخش منتقل کرده‌اند، مدتهاست که دست به این سرمایه نزده‌اند. همچنین به گفته کارشناسان، عمده فشار بر روی دارندگان ۳ الی ۵ سال پیش بیت کوین است.