سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سرمایه گذاری ۲ میلیون دلاری ConsenSys بر روی پروژه «پول الکترونیکی»

استودیو توسعه اتریوم ConsenSys از مشارکت ۲ میلیون دلاری خود در سرمایه گذاری بر روی استار آپ مبتنی بر بلاک چین مونریوم که قرار است در ایسلند مستقر شود خبر داد.

این پروژه قرار است توسط شرکت بزرگ Crowberry Capital و با مشارکت مالی و سرمایه گذاری هلدینگ Hof که هر دو در ایسلند واقع شده‌اند به مرحله اجرا در آید.

شرکت مونریوم یک استارت آپ فعال در زمینه تکنولوژی مالی به حساب آمده که در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد. جان هلگی، رئیس سابق بانک مرکزی ایسلند مدیریت این استارت آپ را بر عهده دارد. تمرکز اصلی مونریوم بر روی یافتن راهکارهای جدید برای انتقال ارزهای فیات از طریق شبکه بلاک چین بوده که در حقیقت پروژه پول الکترونیک یا همان e-money نام دارد. به گفته مدیران مونریوم، این سرمایه گذاری می‌تواند شرکت را در پیشبرد این هدف خود یاری کند.

کار اصلی شرکت مونریوم صدور سرمایه‌های با پشتوانه، قابل باز خرید و همچنین پول الکترونیکی قانونمند در شبکه بلاک چین خواهد بود. به گفته مدیران این شرکت، محصولات مد نظر مونریوم می‌توانند بلاک چین را مرتبط تر با امور مالی و همچنین برای استفاده توسط موسسات مالی و بانک‌ها کاربردی تر سازد.

این درحالیست که شرکت مونریوم هنوز موفق به کسب مجوز فعالیت از اتحادیه اروپا نشده و این کار هنوز در دست پیگیری مسئولان این شرکت است. «سوین والفلز»، مدیر عامل مونریوم در این خصوص گفت: تبدیل شدن به یک موسسه مالی، قدم اساسی بعدی برای مونریوم در راستای ادامه مسئولیت پذیری کامل در کنترل گستره کاملی از عملکردهای مورد نیاز جهت صدور پول الکترونیکی در شبکه بلاک چین است که شامل موارد چون مدیریت دارایی، اطاعت قانونی و توسعه محصول می‌شود.

در همین حال، اندرو کیز، قائم مقام مدیر عامل شرکت ConsenSys Capital نیز در خصوص همکاری این شرکت در پروژه یاد شده گفت که این شرکت تصمیم گرفته تا از ساخت زیر بنای لازم برای آینده (سیستم های مالی) غیر متمرکز و مستقل حمایت کند.

لازم به ذکر است ConsenSys پیشتر در ماه نوامبر از سرمایه گذاری بر روی استارت آپ AZTEC که در زمینه مبادلات مالی اتریومی فعالیت داشته و مردم را نسبت به حمایت مالی از استفاده دومین بلاک چین بزرگ جهان یعنی اتریوم میکند، خبر داد.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version