سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بزرگترین برندگان و بازندگان بازار ارزهای دیجیتال در دسامبر ۲۰۱۸

اگرچه سال ارمغان سال ۲۰۱۸  برای ارزهای دیجیتال، بازاری خرسی بود که منجر به افول هر روزه قیمت این ارزها شد، اما به نظر می‌رسد شرایط در ماه دسامبر سال گذشته میلادی دستکم برای برخی از ارزها تا حدودی عوض شد. در بیت ۱۰ ارز اول بازار ارزهای دیجیتال، ارز Tether شرایطی متفاوت را تجربه کرد. این ارز که در زمره ارزهای با ثبات به حساب می‌آید، توانست در زمره ارزهای پر سود ماه دسامبر در پایان ماه دسامبر قرار گیرد. با این حساب نمی‌توان گفت دستکم پایان که سال ۲۰۱۸، با تمام سختی‌های ایجاد شده برای ارزهای دیجیتال برای تمام آنها سال بدی به حساب می‌آمد.

در حالیکه ضرر بزرگ ناشی از افت قیمت ارزهای دیجیتال برای عمده این دسته از ارزها را نمی‌توان نادیده گرفت، با اینحال پایان این سال برای بسیاری دیگر هم با سود کلانی همراه بود. اگر به قیاس روند قیمت‌ها در ماه نوامبر و دسامبر سال گذشته میلادی نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که در ماه نوامبر تنها دو ارز دیجیتال برنزه بازار بودند. اما در ماه دسامبر تعداد این برندگان بسیار بیشتر شده و با خاطره خوشی سال را به پایان رساندند. از میان تمامی این ارزهای دیجیتال، اتریوم با ۱۶ درصد رشد، ترون با ۳۰ درصد رشد و البته بیت کوین نیز با رشد ۹ درصدی سال را به پایان رساندند. این در حالی بود که ارز دیجیتال استلار با کاهش قیمت ۳۰ درصدی همراه شد.

برندگان برتر

همانگونه که در جدول بالا نیز مشاهده می‌کنید، ارز دیجیتال محلی WAVES با رشد قیمت ۱۴۲ درصدی در پایان ماه دسامبر همراه بود. این پیشرفت قیمت در پی اعلام راه اندازی پلتفرم Waves Explorer 2.0 بود که قابلیت استفاده در آن در گوشی‌های تلفن همراه نیز امکانپذیر شد.

اما به جز WAVES، مابقی ارزهای دیجیتال عمدتا با رشدی تک رقمی همراه بودند که البته در بازار خرسی سال گذشته، همین مقدار رشد قیمت نیز به منزله پیروزی بزرگ برای آنها محسوب می‌شد. البته استثنائات دیگر هم وجود داشت. ارز دیجیتال Revain یکی از این ارزها بود که با پیوستن به Houbi توانست قیمت خود را در ماه دسامبر تا ۸۶ درصد افزایش دهد. این شرکت همچنین اقدام به تاسیس خبر خوان اختصاصی ویژه اخبار خود کرده و البته کیف پول الکترونیکی مخصوص خود را نیز به بازار عرضه کرد.

START نیز دیگر ارز موفق بود که در توانست سال گذشته را با افزایش قیمت ۴۱ درصدی به پایان برساند. دلیل این مقدار رشد قیمت START نیز به انتشار اخبار مربوط به انتشار بلاک چین‌های موازی از سوی این شرکت و تکمیل قراردادهای هوشمند این ارز دیجیتال عنوان شده است.

تغییرات در ماه دسامبر تا حدی بوده که فهرست ماه دسامبر را به طور کلی از فهرست ماه دسامبر متفاوت کرده است.

بزرگترین بازندگان

ارز دیجیتال Alternity با ۳۲ درصد سقوط قیمت، بزرگترین بازنده بازار دسامبر به حساب می‌آید و رتبه دوم در این فهرست را نیز «بیت کوین گلد» با ۳۱ درصد افت به خود تخصیص داد. همچنین ارز Zcash نیز افتی ۳۰ درصدی را از خود نشان داد. همانطور که مشاهده می‌فرمایید، مابقی ارزهای این جدول نیز افتی بین ۲۰ الی ۳۰ درصدی را از خود نشان دادند.

بیشترین شیب افت قیمت‌های ماه دسامبر نیز مروبط به ارز Aeternity بوده که البته با نزدیک شدن به پایان ماه، این شیب افول قیمت نیز کاهش یافته است. اما تنها ارزی که شیب افت قیمت آن در دو ماه نوامبر و دسامبر یکسان بود، ارز Ontology بود که افت قیمت آن همچنان ادامه دارد.

برندگان و بازندگان در میان ۱۰۰ الی ۲۰۰ ارز اول:

در لیست برندگان، ارز دیجیتال Buggyra Coin Zero (BCZERO) از همه جلوتر بوده که با رشد قیمت باور نکردنی ۲۰۰ درصدی خود در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتتر قرار گرفته است. اما حقیقت این است که هر دو ارز یاد شده در این مطلب یعنی Buggyra Coin Zero (BCZERO) و Waves هر دو در برابر ارزهای دیجیتال طراز چندمی جدول یعنی Cube  با ۱۰۰۰ درصد رشد، Paragon  با ۵۱۴ درصد رشد و Envion با ۳۶۵ درصد رشد، حرفی برای گفتن نداشته باشند.

در همین حال، بیشترین باخت‌های بازار را می‌توان به ارزهای Oash با ۴۶ درصد افت قیمت،  با ۴۱ درصد افت و Aurora نیز با ۴۱ درصد افت در میان ۱۰۰ ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال جهان منسوب کرد. اما بیشترین افت برای ارزهای رتبه یک تا ۲۰۰ نیز به ارز Nasdacoin (NSD) باز میگردد که قیمت آن حدود ۶۰ درصد افت داشت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location