سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سناتور آمریکایی به اتهام سرقت وسایل استخراج ارزهای دیجیتال به زندان افتاد!

یک سناتور ایالت جورجیا آمریکا به جرم سرقت ۳۰۰ هزار دلاری در زمینه ارزهای دیجیتال به زندان افتاد. به گفته مقام‌های پلیس این ایالت، سناتور مذکور به انجام سرقت ۳۰۰ هزار دلاری مربوط به سرقت تجهیزات مربوط به استخراج ارزهای دیجیتال و همچنین دروغ گفتن به مامورین بازجویی پلیس در خصوص این حمله متهم شده است.

«مایکل ویلیامز»، سناتور جمهوریخواه کنگره آمریکا متهم به انجام این حمله در ماه مه سال ۲۰۱۸ میلادی شده که بر اساس اسناد موجود در دادگاه در خصوص این پرونده، وی اقدام به ارائه اطلاعات دروغ و غلط به پلیس در خصوص این حمله سایبری کرده است.

پلیس جورجیا همچنین تاکید کرد که ارزش این تجهیزات حدود ۳۰۰ هزار دلار بوده که با همدستی وی از دفتر کارش ربوده شده است. ویلیامز اقرار کرده که از تجهیزات مذکور جهت استخراج ارزهای دیجیتال استفاده می‌کرده است.

درحالیکه بازجویان پلیس جورجیا در حال بررسی راه‌های عملیاتی جهت جلوگیری از رخداد حوادث مشابه هستند، ویلیامز و وکیل وی همچنان منتظر تکمیل فرآیند بازجویی دادگاه و جمع آوری اطلاعات در خصوص این پرونده به سر می‌برند.

وکیل این سناتور ایالت جورجیا همچنان معتقد است که موکل وی دست به چنین سرقتی نزده است. وی در گفتگو با رسانه‌های محلی تاکید کرد: ما هنوز در خصوص شواهد ارائه شده موجود قانع نشده‌ایم. آنها (مقام‌های قضایی) هنوز مدارک بدست آمده خود را نشان نداده‌اند. من مطمئن هستم آنها به زودی این کار را می‌کنند. اما در حال حاضر نمی‌دانیم حرف آنها چیست و منتظریم تا هیات منصفه رای خود را اعلام کند.

لازم به ذکر است ویلیامز پیشتر یکی از حامیان لایحه قانونی سازی فعالیت ارزهای دیجیتال در ایالت جورجیا بوده که البته کمپین مورد حمایت وی در خصوص بسیار از مسائل مانند حمایت از قوانین ضد مهاجرتی دولت آمریکا موسوم به «اتوبوس دیپورت» که در زمینه اخراج مهاجران غیر قانونی مکزیکی حاضر در آمریکا فعالیت دارد نیز مشهور است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location