سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اقدام بانک ملی کویت برای استفاده از ریپل

بانک ملی کویت (NBK) یکی از بزرگترین مؤسسات مالی خصوصی در کویت است. این بانک اعلام کرد بخش “ارسال مستقیم پول NBK “را برای پرداخت‌های لحظه‌ای برون مرزی راه اندازی کرده است. این بخش از راه حل فناوری بلاک چین مؤسسه‌ای ریپل برای ارائه یک تجربه بی نقص و انتقال سریع پول برون مرزی استفاده می‌کند.

نماینده این بانک تشریح کرد که این سرویس تنها یک کوریدور پرداختی به عمان راه اندازی می‌کند، ولی انتظار می‌رود در آینده نزدیک به کشورهای دیگر نیز توسعه بیابد. NBK در چین، ژنو، لندن، پاریس، نیویورک و سنگاپور و در منطقه در لبنان، عمان، مصر، بحرین، عربستان سعودی، عراق، ترکیه و امارات متحده عربی حضور دارد.

بانک ملی کویت کارمزد ۱ دینار کویت (۳.۲۹ دلار امریکا) را به ازای هر تراکنش انتقال پول به عمان در نظر گرفته است به این شرط که پول به شعبه محلی این بانک منتقل شود. مشتریانی که از بانک‌های دیگر استفاده می‌کنند می‌بایست به ازای هر تراکنش بیش از ۵ دینار کویت (۱۶.۴۷ دلار امریکا) فورک کنند. به استناد وب سایت بانک ملی کویت سقف محدودیت تراکنش‌ها ۲،۰۰۰ دینار کویت (۶،۵۸۶ دلار امریکا) است.

مارکوس تریچر معاون ارشد موفقیت مشتریان در ریپل در خبرنامه این شرکت گفت: “بانک ملی کویت یک شریک ممهم در منطقه است و ما از اقدام آن‌ها برای انتقال مستقیم و آنی پول از طریق شبکه بلاک چین ما از طرف مشتریان‌شان هیجان زده هستیم. ما همچنان برای ارتباط دادن این بانک با دیگر شرکای شبکه ریپل نت با بانک ملی کویت همکاری خواهیم داشت تا مشتریان‌شان بتوانند پرداخت‌های سریعتر و ارزان‌تری را در سراسر جهان داشته باشند”.

بانک ملی کویت (NBK) در سال ۱۹۵۲ تأسیس شد و یکی از بزرگترین مؤسسات مالی از نظر دارایی‌ها در کویت است. طبق گزارش سالیانه سال ۲۰۱۷ این بانک، دارایی‌های کلی بانک ملی کویت بیش از ۸۶.۳ دلار امریکا است.

برآورد شده است که در سال ۲۰۱۷، پرداخت‌های جهانی به رقم بالای ۶۱۳ میلیارد دلار رسید. انتظار می‌رود با  بالا رفتن پذیرش اپلیکیشن‌های بانکداری موبایل از طرف مشتریان و ارتقای مؤثر گزینه‌های کریپتو از سامانه‌های تسویه طولانی مدت و سنتی به تراکنش‌های دیجیتالی که در مدت چند ثانیه در یک محیط ۷/۲۴ به اتمام می‌رسند این رقم افزایش یابد.

در حال حاضر ریپل در نوامبر امسال شبکه خود را با غول وام مالزی به نام هلدینگ گروه CIMB گسترش داد. این هلدینگ محصول XCurrent ریپل را، که یک راه حل نرم افزاری برای سرعت بخشیدن به پرداخت‌های برون مرزی است، با محصول پرداخت خود به نام “SpeedSend” تلفیق خواهد کرد. در همین ماه، بانک و مؤسسه خدمات مالی ژاپنی به نام گروه مالی میتسوبیشی UFJ گفت برای خلق خدمات پرداخت جدید برون مرزی خود به برزیل از طریق شراکت با شرکت‌ Banco Bradesco از ریپل استفاده خواهد کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version