سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

۳ درصد از آمریکایی‌ها به بانکداری بلاک چین اعتماد دارند!

Foton یک محصول بانکداری بلاک چین مبتنی بر عرضه اولیه سکه (ICO) است که به خاطر تلاش‌هایی که در زمینه تأمین مالی انجام می‌شود تا ماه مارس‌ آینده عرضه نخواهد شد.

به گزارش ارزجو، به استناد نظرسنجی که توسط Foton انجام شد، ۳ درصد از کاربران اینترنتی آمریکایی که به گروه‌های مختلف سنی تعلق دارند آماده استفاده از یک محصول بانکداری بلاک چین یا اپلیکیشن مربوط به آن هستند.

این نظرسنجی در اوایل ماه دسامیر در اختیار ۵،۰۰۰ کاربر اینترنتی آمریکا قرار گرفت. نتایج این نظر سنجصی در اختیار پایگاه خبری CNN قرار گرفته است.

درصد بسیار بالاتری از افراد براربر با ۳۴ درصد، مشتاق هستند از راه حل‌های بانکداری بلاک چین استفاده کنند ولی به این شرط که احساس کنند برای انجام این کار آماده هستند – که در حال حاضر این گونه نیست.

۶۳ درصد از کابران در زمان انجام نظرسنجی فوق، مشخصا با ایده استفاده از بانکداری بلاک چین مخالفت کردند. این میزان دو برابر افرادی است که به دنبال محصولات بهتر هستند و ۲۰ برابر بیشتر از افرادی است که آماده استفاده از آن هستند.

انگیزه Foton برای انجام چنین نظرسنجی عبارت است از جمع آوری اطلاعات بازاری که قصد دارد با راه حل‌های بانکداری خود به آن وارد شود، هرچند هنوز در مراحل اولیه تأمین مالی ICO قرار دارد. هیچ کمینه محصول پذیرفتنی برای تغییر و دگرگونی وجود ندارد و آن‌ها مي‌توانند پذیرای بازخورد کاربران باشند. به این ترتیب، آن‌ها دیدگاه زیر را گسترش دادند:

اشتیاق بانک‌های بزرگ برای پیاده‌سازی و انجام تحقیقات راهنمای مختلف. این موضوع نه تنها موجب اعتباربخشی فناوری می‌شود بلکه بازده روی سرمایه‌گذاری و ارزش افزوده ایجاد شده را نیز بالا می‌برد.

زمانی‌که ریپل و R3 با چندین مؤسسه بانکداری بزرگ مختلف و بانک‌هایی مانند BBVA شراکت کردند، سردمدار نقطه تلاقی صنعت بانکداری و بلاک چین شدند. بیش از ۳،۰۰۰ نفر از ۵،۰۰۰ نفری که مورد نظرسنجی قرار گرفتند در فناوری‌های دفتر کل غیرمتمرکز هیچ مزیت واقعی نمي‌بینند.

بلاک چین از سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به یک واژه محبوب واقعی تبدیل شد، ولی بازار خرس ۲۰۱۸ به کاهش سود در بازار کلی منجر شد. با این همه، این فناوری به نتیجه خاصی نخواهد رسید و طبق گزارش منتشر شده Foton:

۹۰ درصد از بانک‌های آمریکای شمالی و اروپا در حال بررسی و اکتشاف بلاک چین هستند.

دو سال قبل، شرکت IBM بر این باور بود که ۶۵ درصد از بانک‌ها در سال ۲۰۱۹ از فناوری بلاک چین استفاده خواهند کرد. این امر غیر واقعی است و بعید به نظر می رسد. برخی برآوردها نیز پیش بینی کرده‌اند ارزش کل بلاک چین تا سال ۲۰۳۰ چند تریلیون خواهد بود. تا زمانی که کاربران حس عدم اطمینان ذاتی نسبت به فناوری داشته باشند هیچ یک از این پیش بینی‌ها به حقیقت نخواهند پیوست. به همین دلیل، برندگان واقعی سال‌های آتی کریپتو افرادی خواهند بود که به توسعه محصولاتی بپردازند که درخواست کاربران خرده پا را افزایش دهند، و از این طریق به گسترش بانکداری و مؤسسات سرمایه‌گذاری در این فضا بپردازد.

 

توجه: این نوشتار به عنوان تایید یا هر گونه برداشت مثبت از فعالیت‌های Foton ICO نیست. نویسنده این نوشتار هیچ نظر شخصی در مورد ICO ندارد. این نوشتار صرفا به نتایج نظرسنجی تأمین کنندگان می‌پردازد که اوایل ماه دسامبر انجام شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location