video thumb

دارایی فردی که ۳۵۰۰ دلار شیبا خریده بود اکنون ۱٫۵۵ میلیارد دلار ارزش دارد!

طبق گزارشات Etherscan، این هولدر ناشناس در ماه آگوست با رمزارز رپد اتریوم (wETH) در مجموع ۹ خرید، به ارزش ۳۴۰۰ دلار شیبا خریداری کرده است، آن توکن های شیبا اکنون با ۹۴,۲۷۸,۲۳۹% رشد بیش از ۱٫۵۵ میلیارد دلار ارزش دارد و او یک میلیاردر شده است. علاوه بر سود بسیار زیاد این خرید، در مجموع این فرد از آگوست تاکنون ۴۴ بار شیبا خریداری کرده است که مجموع دارایی او را به عدد ۷۰,۲۰۰,۰۰۳,۱۰۷,۵۹۴ شیبا می رساند. این تعداد شیبا در حال حاضر ۵٫۶۳ میلیارد دلار ارزش دارد.

موجودی بسیار بالای این کیف پول او را تبدیل به یک نهنگ در بازار کرده است و سوال بسیاری این است آیا بازار شیبا به اندازه ای است که این میزان را بتواند نقد کند؟

براساس داده های CoinGecko ارزش کل بازار شیبا به ۴۱ میلیارد دلار رسیده است و از دوج کوین نیز پیشی گرفته است. این رمزارز که رتبه ۹ بازار را در اختیار دارد، در حال حاضر با ۳۰ درصد رشد با قیمت ۰٫۰۰۰۰۷۶ دلار معامله می شود.

در حالی که شیبا اخیرا شاهد رشد بسیار زیادی بوده است و توجهات زیادی به این رمزارز جلب شده است، دوج کوین در مقایسه ضعیف تر عمل کرده است و در ۳۰ روز گذشته تنها ۱۸٫۵ درصد رشد داشته است و به عدد ۰٫۲۳ دلار رسیده است.