سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

۲۶ شرکت و یک گروه از شرکت Valve می‌خواهند که ممنوعیت بازی‌های بلاک‌چین را لغو کند

گروه حامی حقوق دیجیتال Fight for the Future و ۲۶ شرکت بازی‌های بلاک‌چین از شرکت بازی‌های ویدویی Valve خواسته‌اند تا در مورد تصمیم خود مبنی بر اجازه ندادن حضور بازی‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال با توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) در فروشگاه Steam تجدید نظر کند.

بر اساس نامه‌ای که توسط گروه Fight for the Future در روز دوشنبه منتشر شد، شرکت‌ها و پروژه‌ها از Valve درخواست کردند که این ممنوعیت را لغو کند و فرصتی دهد تا فناوری‌های کریپتو و بلاک‌چین خود را اثبات کنند. فروشگاه استیم در ۱۴ اکتبر تصمیم گرفت تا روند ورود بازی‌ها به فروشگاه خود را تصحیح کند و اجازه ندهد که بازی‌های مبتنی بر فناوری بلاک‌چین که از توکن NFT پشتیبانی‌ می‌کنند حاضر شوند.

سباستین بورگت (Sebastien Borget)، رئیس اتحادیه بازی‌های بلاک‌چین، گفت: “بازی‌های بلاک‌چین در ویژگی‌هایی پیشگام هستند که می‌تواند صنعت بازی را برای بازیکنان و ناشران به طور یکسان تقویت کند. ممنوعیت این بخش رو به رشد در چنین مرحله مهمی از توسعه نادیده گرفتن پیشرفت قابل توجهی است که در سال جاری به دست آورده‌ایم.”

طبق گفته گروه Fight for the Future، سازمان‌های خودگردان غیرمتمرکز (DAO) و NFTها می‌توانند به ساخت‌ بازی‌های بلاک‌چین با سیستم‌های غیرمتمرکز، عادلانه، تعاملی و متمرکز بر بازیکن کمک کنند. این گروه در ادامه افزود: “لطفاً موضع خود را در مورد این موضوع تغییر دهید و اجازه دهید که بازی‌های مبتنی بر این قناوری اجازه حضور در استیم را داشته باشند.”

این اقدام از سوی Valve می‌تواند از نظر مالی زیان آور باشد چرا که محبوبیت این فناوری در حال افزایش است. کیف پول‌های فعال منحصر به فرد و متصل به بازی‌های غیرمتمرکز در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ در مجموع به ۷۵۴۰۰۰ هزار رسیده است. بسیاری از بازی‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهند جوایز رمزارزی و NFT کسب کنند و آنها در درون بازی معامله و کسب درآمد واقعی کنند.

ویتک رادومسکی (Witek Radomski)، مدیر ارشد فناوری Enjin، در ردیت (Reddit) گفت: “با بلاک‌چین، نمی‌توانید جن را دوباره در بطری قرار دهید و سعی کنید آن را متمرکز کنید. بازی‌های بلاک‌چین برای شکوفایی به قابلیت همکاری نیاز دارند.” او افزود: “اکوسیستم بازی‌های بلاک چین تا پایان این دهه به مراتب بزرگ‌تر از آنچه اکنون است، خواهد شد. این به نفع همه است که با یکدیگر همکاری کنیم و این جهان بزرگ بلاک‌چین را چند تکه نکنیم.»

شرکت Valve در گذشته ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین را برای ورود به استیم هدف قرار داده بود. در سال ۲۰۱۸، این شرکت یک بازی را به دلیل استخراج رمزارز از رایانه کاربران حذف کرد. این شرکت همچنین در سال ۲۰۱۶ پرداخت به وسیله بیت‌کوین را پذیرفته بود اما به دلیل کارمزد بالا و نوسانات این روش متوقف شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location