سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

شرکت تسلا ممکن است به زودی پشتیبانی از پرداخت به وسیله بیت‌کوین را از سر بگیرد

شرکت ماشین‌سازی تسلا (Tesla)، سازنده بزرگ خودروهای الکتریکی با مدیریت ایلان ماسک (Elon Musk) می‌گوید که ممکن است پشتیبانی از پرداخت به وسیله ارزهای دیجیتال را به این شرکت بازگرداند. تسلا در ماه سپتامبر به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اعلام کرده بود که ممکن است در آینده پشتیبانی از پرداخت به وسیله ارزهای دیجیتال را مجدداً آغاز کند.

شرکت تسلا ارزهای دیجیتال را باارزش در بلند مدت و وسیله مناسبی برای پرداخت عنوان کرده است و می‌گوید: “ما به پتانسیل بلندمدت ارزهای دیجیتال به عنوان یک سرمایه‌گذاری و جایگزینی برای پول نقد اعتقاد داریم.” تسلا قبلا بیت‌کوین را بین ژانویه تا مارس سال جاری به عنوان روشی برای پرداخت خرید خودروهای الکتریکی این شرکت پذیرفته بود. این حرکت به عنوان بخشی از استقبال گسترده‌تر بیت‌کوین از سوی تسلا شناخته شد، چرا که این شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ پیش از ۱٫۵ میلیارد دلار از خزانه خود را در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده بود.

با این حال، پشتیبانی از بیت‌کوین بلافاصله با شروع انتقادات از شرکت تسلا مبنی بر حمایت از بیت‌کوین و آسیب زدن به محیط زیست کنار گذاشته شد. ایلان ماسک در ماه ژوئن اعلام کرد که تسلا زمانی پشتیبانی از پرداخت به وسیله بیت‌کوین را از سر می‌گیرد که حداقل نیمی از نرخ هش شبکه استخراج بیت‌کوین توسط انرژی‌های تجدیدپذیر تامین شود.

این اخبار زمانی منتشر می‌شوند که به دنبال قرارداد مهم شرکت تسلا با شرکت کرایه خودرو هرتز، ارزش بازار تسلا از مرز یک تریلیون دلار گذشته است و قیمت سهام این شرکت برای اولین بار حدود یک هزار دلار افزایش یافته است. همچنین ایلان ماسک در چند روز گذشته باعث ناراحتی‌های زیادی در سرمایه‌گذاران رمزارز شیبا اینو شده است.

ماسک در پاسخ به توییتر شیبا اینو که سوال کرده بود که چقدر شیبا در اخیتار دارید نوشت که هیچ شیبایی در اختیار ندارد، این موضوع باعث ریزش ۲۰ درصدی شیبا شد که می‌توانید در خبری که روز گذشته در وب سایت سرمایکس منتشر شد آن را برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، خرید بیت کوین ، خرید اتریوم ، خرید تتر

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location