سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

انجمن ردیت در حال توسعه پلتفرم NFT خود است

به نظر می‌رسد که انجمن ردیت (Reddit) برای پشتیبانی، طراحی، ساخت و نگهداری از پلتفرم توکن غیرقابل معاوضه (NFT) خود کارمندان و افراد واجد شرایط را استخدام می‌کند. بر اساس اعلامیه منتشر شده، ردیت به دنبال یک توسعه دهنده ارشد بک اِند (senior backend) است که مسئولیت میلیون‌ها کاربر در هنگام خرید، ایجاد، فروش و استفاده از کالاهای دیجیتالی با پشتیبانی NFT را دارد. شخص واجد شرایط باید حداقل پنچ سال سابقه کار و تجربه مفید داشته باشد و همنین بتواند سیستم‌های پیچیده را به درستی طراحی کند.

در اعلامیه شغلی آمده است: “یکی از نکات مورد توجه NFT‌ها، قدرت باورنکردنی آنها در ایجاد حس مشارکت و تعلق است.” در ادامه آمده است که: “با هر پروژه جدید NFT، جامعه‌ی فعالی از مالکان به همراه آن ظاهر می‌شود. طرفداران بزرگترین موسسان هستند و شرکت‌ها امروزه در حال خرید کالا‌های دیجیتال مستقیم از آنها هستند، تا از آنها حمایت کنند و ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند. ما معتقدیم که با گذشت زمان، NFTها به رشد خود ادامه می‌دهند و نقش اساسی در نحوه حمایت طرفداران از کارهای نوپا و جدید خواهد داشت.”

ردیت به عنوان یک رسانه سال‌ها است که کاربران ارزهای دیجیتال را گرد هم آورده است، و ساب ردیت‌های این پلتفرم تا حد زیادی مسئول پمپاژ قیمت توکن‌هایی از جمله Dogecoin (DOGE) است. کاربران در ردیت می‌توانند با ارسال محتوای خاصی امتیاز دریافت کنند که با اجرای NFTها می‌توان انتظار داشت که پاداش کاربران گسترده‌تر شود.

در این بین که برخی صرافی‌های ارز دیجیتال به آرامی بازار NFT خود را راه‌اندازی کرده‌اند، رسانه‌های اجتماعی بزرگ هم دست به حمایت از این فناوری زده‌اند. فیسبوک اشاره کرد که کیف پول Novi خود احتمالا از NFT پشتیبانی می‌کند، و توییتر در ماه سپتامبر اعلام کرد که در تلاش است تا کاربران بتوانند NFT خود را در تصویر نمایه خود نمایش دهند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location