سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اصلاح شدن بیت‌کوین به دنبال شکست اتریوم

بیت کوین (BTC) در ۲۲ اکتبر پس از آنکه بزرگترین آلت‌کوین بازار، اتریوم نتوانست به بالاترین سطح خود در تمام زمان‌ها (ATH) برسد، به ۶۰,۰۰۰ دلار نزدیک‌تر می‌شود و تصمیم می‌گیرد که وارد اصلاح شود.

داده‌ها همچنان ۴،۳۸۰ دلار را به عنوان رکورد قیمتی اتریوم نشان می‌دهند و اتریوم با قیمت فعلی ۴,۱۱۲٫۷۰ دلار همچنان موفق نشده است که به رکورد قبلی خود و  فراتر از آن برسد. معامله‌گران انتظار داشتند که اتریوم همزمان با صعود بیت‌کوین آن را دنبال کند و رکورد تاریخی خود را بشکند، اما با مقاومت سنگینی روبه‌رو می‌شود و در محدوده پایین‌تری قرار می‌گیرد.

اتریوم افت سریعی داشت اما موفق شد که محدود ۴۰۰۰ دلار را به عنوان پشتیبان حفظ کند و بلافاصله به مقدار قبلی خود (محدوده ۴,۱۰۰) برگردد. اتریوم در برابر بیت‌کوین عملکرد بهتری نشان داده چرا که آخرین باری که ما اتریوم را در پایین‌ترین حد خود دیدیم در ماه ژوئیه بوده است.

بیت‌کوین مشابه با اتریوم موفق نشد که سطوح بالاتر را حفظ کند و تصمیم گرفت که وارد یک اصلاح طولانی شود تا بازار آرام بگیرد. با ورود بیت‌کوین به اصلاح شدن، فاندینگ ریت (Funding rate) در روز جمعه به حالت عادی بازگشته و از وضعیت هیجانی خود فاصله گرفته است.

بازار ارز دیجیتال QCP Capital در آخرین به روزرسانی خود گفت که همچنان فضا برای صعود و احتمالات بیشتر وجود دارد اما ما اکنون در سطحی هستیم که بازار تصمیم گرفته که بیشتر گسترش پیدا کند. با این وجود، وضعیت بازار در حال حاضر مشخص نیست و بسیاری با ورود بیت‌کوین به اصلاح این پیش‌بینی را مطرح می‌کنند که امکان دارد که فصل آلت‌کوین‌ها (آلت سیزن) به زودی آغاز شود اما زمان دقیقی وجود ندارد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location