سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تیم استیبل کوین دیم خطاب به سناتورها؛ ما فیسبوک نیستیم

تیم پروژه استیبل کوین دیم (Diem) از فیسبوک فاصله گرفته است تا به سناتورها بگوید که تیم او جدا فعالیت می‌کند، فیسبوک نیستند و آنها حق ندارند که پروژه رمزارز و کیف پول Novi را متوقف کنند. دیم همچنین ادعا می‌کند که یک تیم نظارتی ارشد، پروژه استیبل کوین‌ آنها را بهترین طرح استیبل کوین آمریکا معرفی کرده‌اند.

سناتورهای آمریکایی در تاریخ ۱۹ اکتبر نامه‌ای به مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک ارسال کردند و مخالفت شدید خود با پروژه‌های کیف پول و استیبل‌کوین این شرکت را اعلام کردند که ما در خبری که روز گذشته منتشر شد به این موضوع پرداختیم.

تیم دیم در پاسخ به این نامه گفته که سناتورها رابطه بین دیم و فیسبوک را اشتباه درک کرده‌اند و ارتباط خود با اقدامات روز گذشته کیف پول Novi را هم رد کرده است: “دیم فیسبوک نیست. ما یک سازمان مستقل هستیم و کیف پول Novi فیسبوک یکی از چندین عضو انجمن دیم است. اقدامات روز گذشته کیف پول Novi ارتباطی با تیم دیم ندارد.” اگرچه از نظر فنی گفته‌های دیم درست است، اما این استدلال ممکن است که نتواند نگرانی‌های سناتورها را برطرف کند.

دیم در گذشته با عنوان لیبرا (Libra) شناخته می‌شد و ارتباط قوی با فیسبوک دارد، چرا که پروژه استیبل‌کوین در ابتدا توسط فیسبوک در سال ۲۰۱۷ پیشنهاد شد و مدیر مالی فیسبوک، دیوید مارکوس (David Marcus) بنیانگذار و عضو هیئت مدیره دیم هم است.

سناتورها در نامه خود تأکید کردند که نمی‌توان به فیسبوک اعتماد کرد و گفتند که تیم دیم، توضیح رضایت بخشی در مورد چگونگی جلوگیری آنها از جریان‌های مالی غیرقانونی و سایر فعالیت‌های جنایتکارانه ارائه نکرده است. دیم در پاسخ به آنها از خود دفاع کرد و ادعا کرد که قوی‌ترین کنترل در این صنعت را دارد.

“فراتر از رعایت جرایم مالی، ما با یک تیم نظارتی بین سازمانی همکاری کرده‌ایم تا پروژه ما را بررسی کنند و با بازخوردهایی که دریافت می‌کنیم آن را از نظر امنیتی اصلاح کنیم. ما از طریق تیم نظارتی ارشد آن سازمان مطلع شدیم که دیم بهترین طرح استیبل کوینی است که ایالات متحده تاکنون به خود دیده است. “

تیم دیم در پایان گفته‌های خودش اعلام کرد که وقتی که پروژه استیبل کوین آنها بالاخره آماده راه‌اندازی شود، این کار را با اطمینان کامل از امنیت سیستم پرداخت و محافظت از حقوق کاربران اجرا خواهد کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location