video thumb

مدیرعامل شرکت AMC از احتمال عرضه ارز دیجیتال خود خبر می‌دهد

شرکت AMC، غول سرگرمی آمریکایی از فناوری بلاک‌چین بسیار هیجان زده است و مدیرعامل این شرکت به طور رسمی در حال بررسی انتشار رمزارز اختصاصی این شرکت است. مدیرعامل AMC، آدام آرون در مصاحبه با شبکه CNBC از برنامه‌های این شرکت در ارتباط با ارزهای دیجیتال خبر داد و گفت که در چند ماه گذشته سر و صداهای زیادی در ارتباط با تمایل این شرکت به ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است.

آرون در ادامه از انتشار رمزارز اختصاصی خود صحبت کرد و اظهار داشت که دلایل زیادی وجود دارد که چرا AMC می‌تواند عرضه کننده موفق ارزهای دیجیتال و همچنین نجات دهنده آن باشد. وی در ادامه افزود که این تنها یکی از چندین ایده‌هایی است که شرکت در حال حاضر روی آن کار می‌کند.

شرکت AMC در نگاه به ارزهای دیجیتال رویکرد آینده‌نگری دارد. در ماه اوت، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد زیرساخت‌های لازم برای پذیرش پرداخت بیت‌کوین جهت خرید بلیط‌های سینما را تا پایان امسال فراهم کند. ماه آینده گزینه‌های پرداخت گسترش پیدا کرد و اتریوم، لایت‌کوین و بیت‌کوین کش را در بر گرفت. در آن زمان آرون گفت که علاقه‌مندان به سینما تمایل دارند از ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت و امتیازی برای خود در سینما‌های AMC استفاده کنند.

در اوایل ماه اکتبر، آرون یک نظرسنجی توییتری ایجاد کرد که دوج‌کوین را به لیست گزینه‌های پرداخت به وسیله رمزارز اضافه می‌کرد، این نظرسنجی با نتیجه ۶۸% رای برای اضافه شدن دوج‌کوین با مشارکت ۱۴۰,۰۰۰ شرکت کننده به اتمام رسید. همچنین در ۶ اکتبر، این شرکت از کارت‌های هدیه دیجیتالی رونمایی کرد که می‌توان آن را با رمزارز خریداری نمود.

عرضه رمزارز توسط شرکت‌های بزرگ در آمریکا کار ساده‌ای نیست و به سختی می‌توان از موانع نظارتی و فرایند آن عبور کرد. شرکت فیسبوک در حال عبور از این مسیر دشوار است و برنامه‌های او برای انتشار رمزارز اختصاصی و کیف پول دیجیتالی همچنان در حال بررسی است.