video thumb

تاکید مدیر عامل بایننس بر آینده روشن ارزهای دیجیتال

«چانگ پنگ ژائو»، مدیر عامل شرکت بزرگ مبادلات ارزهای دیجیتال بایننس در گفتگوی اخیر خود با بلومبرگ گفت علیرغم افول رخ داده در بازار ارزهای دیجیتال طی یک سال اخیر، این صنعت همچنان رو به رشد بوده و در مسیر پیشرفت قرار دارد.

به گزارش ارزجو، ژائو با تاکید بر اینکه بایننس قصد دارد سال ۲۰۱۹ را با معرفی یک پروژه بزرگ در بخش سرمایه‌های دیجیتال آغاز کند، تاکید کرد: من فکر می‌کنم افراد فعال در این صنعت هنوز به آینده آن ایمان دارند. بنابراین، هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

این فعال عرصه ارزهای دیجیتال همچنین با اشاره به اینکه قیمت تنها یک بعد از پیش بینی ارزش ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد  گفت که به اعتقاد وی این صنعت همچنان رو به جلو در حرکت بوده و به دنبال طراحی و ساخت اپلیکیشن‌هایی است که بتوانند به افزایش جذب مشتری کمک کنند.

ژائو گفت: پیش بینی قیمت‌ها تاثیر به سزایی بر تعیین آنها دارد…. سال گذشته، قیمت‌ها نوسان بسیار زیادی داشتند و اکنون در مرحله اصلاح قرار دارند. اما آینده بلند مدت این صنعت از طریق اپلیکیشن‌ها و استفاده واقعی از ارزهای دیجیتال و همچنین افزایش شمار توسعه دهندگان شکوفا خواهد شد.

وی افزود: شرایط موجود در بازار ارزهای دیجیتال ، استراتژی بایننس را تغییر نداده و علاوه بر واحد پول ملی سنگاپور که اکنون برای انجام مبادلات ارزهای دیجیتال به فیات استفاده می‌شود، بایننس قصد دارد تعداد ارزهای فیات طرف معامله را طی چند ماه آینده به سه الی چهار ارز برساند.

مدیر عامل بایننس همچنین تاکید کرد که هیچ یک از استراتژی‌های پیشین این شرکت تغییری نداشته و بایننس همچنان به شکلی جسورانه رو به جلو در حرکت است. ارزش ذخایر در اختیار بایننس به ۱٫۱ میلارد دلار می‌رسد.

این فعال اقتصادی با تاکید بر نقش دولت در تقویت زیر ساخت‌های فضای ارزهای دیجیتال بر لزوم شفاف سازی مالی و وضع مقررات مربوط به فعالیت این دسته از ارزها تاکید کرد.

ژائو تخمین زد که ارزش کل سرمایه موجود در شبکه مبادلات دیجیتال بایننس تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی به بیش از دو میلیارد دلار افزایش یافته که تمامی این مبلغ به شکل ارزهای دیجیتال نگهداری خواهد شد.

وی با اشاره به چرایی نگهداری این ارزها به شکل سرمایه‌های دیجیتال تاکید کرد: تمام سرمایه من هنوز به شکل دیجیتال بوده و اگر نگاهی به بازار ارزهای دیجیتال بیندازید، مطمئنا متوجه خواهید شد که این بازار رو به افول است. اما همه این مشکلات مربوط به تنها یک سال است. صنعت ارزهای دیجیتال مانند گذشته خود را نجات خواهد داد و من مطمئن هستم که اتفاق رخ خواهد داد.

ژائو در پایان این گفتگو افزود: من می‌خواهم شما را تشویق کنم تا توجهی به قیمت ارزهای دیجیتال و تیتر خبرها نکنید. هدف ما این است که بدون توجه به اینکه مردم چه فکر می‌کنند، به سطحی بالاتر از گذشته بازگردیم و انگیزه لازم برای بازگشت به بازار و به کار بستن همه تلاش خود را مجددا به دست آوریم.