سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

جدال سناتورهای آمریکایی و فیسبوک: آنها خواهان توقف فوری اجرای آزمایشی کیف پول Novi هستند

تنها پس از چند ساعت از راه‌اندازی کیف پول جدید فیسبوک با همکاری صرافی Coinbase، پنج سناتور خواهان بسته شدن فوری آن شدند. الیزابت وارن (Elizabeth Warren)، سناتور بدبین به ارزهای دیجیتال، یکی از پنج نفری بود که از مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg)، خواسته بود تا پروژه را فورا متوقف کند. پنج سناتور دموکرات در نامه‌ای به زاکربرگ در ۱۹ اکتبر نوشتند:

“با توجه به سابقه نه چندان جالب شرکت شما، ما این نامه را نوشته‌ایم تا قوی‌ترین مخالفت خود با تلاش فیسبوک برای راه‌اندازی یک رمزارز و کیف پول دیجیتالی که به ترتیب Diem و Novi نامیده می‌شود، بیان کنیم.”

Diem پروژه استیبل کوین فیسبوک است که قبلا با نام Libra شناخته می‌شد و سال‌هاست که مورد بررسی شدید نهاد‌های نظارتی قرار گرفته و موانع مختلفی را در سر راه آن قرار داده‌اند که منجر به خروج تعدادی از شرکای اصلی این پروژه شده است. Novi کیف پول ارز دیجیتال این شرکت است که برای نگهداری توکن Diem و سایر استیبل ‌کوین‌ها طراحی شده است.

کیف پول Novi به صورت آزمایشی در ۱۹ اکتبر با همکاری صرافی Coinbase در آمریکا و گواتمالا راه‌اندازی شد و خدمات نگهداری رمزارز ارائه می‌دهد. در ۲۰ اکتبر، مدیرعامل صرافی کوین‌بیس، برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، با تبریک به یکی از اعضای هیئت مدیره تیم Diem، دیوید مارکوس (David Marcus) نوشت: “نادیده گرفتن افراد حسود و متنفر استقامت زیادی نیاز دارد.”

سناتور‌ها می‌گویند که فیسبوک بارها و بارها تصمیمات تجاری گرفته که به ضرر کاربران بوده و اقداماتی انجام داده که به یک جامعه بزرگ آسیب رسانده است. آنها در ادامه می‌گویند: “فیسبوک نمی‌تواند برای مدیریت یک سیستم پرداخت ارز دیجیتال مورد اعتماد باشد، در مدیریت ریسک و حفظ امنیت کاربران، فیسبوک بسیار سابقه بدی دارد.”

شرکت فیسبوک برنامه‌های گسترده‌تری از یک کیف پول و استیبل کوین‌ در فضای دیجیتال دارد. فیسبوک در ۱۷ اکتبر، از برنامه‌های خود برای ایجاد متاورس اختصاصی خبر داد و اعلام کرد که برای توسعه این پروژه، تا پنج سال آینده ۱۰ هزار شغل در اتحادیه اروپا ایجاد خواهد کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version