سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کیف پول سخت افزاری Ledger را با استفاده از ارز دیجیتال بخرید!

شرکت Ledger که یکی از بزرگترین تولید کنندگان کیف پولهای سخت افزاری جهت نگهداری ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید، از امضای تفاهمنامه مشترک خود با استارت آپ پرداخت‌های دیجیتال Crypto به نشانی Crypto.com جهت تسهیل امکان پرداخت هزینه خرید از این شرکت توسط مشتریان با استفاده از Crypto خبر داد.

به گزارش ارزجو، گفته می‌شود شرکت Crypto که در هنگ کنگ واقع شده، یادداشت تفاهم دو جانیه ای با شرکت Ledger امضا کرده که بر اساس آن لجر می‌تواند از این پس مبلغ حاصل از فروش کیف پول های سخت افزاری خود را از طریق پلتفرم مبادلات دیجیتال Crypto دریافت نماید. لازم به ذکر است که این پرداخت می‌توان از طریق ارزهای دیجیتال در دست مشتریان انجام شود.

البته هیچ یک از دو شرکت هنوز اعلام نکرده اند که کدامیک از ارزهای دیجیتال جهت انجام تراکنش‌های مالی مذکور پذیرفته خواهند شد. اما Crypto در حال حاضر هفت ارز فیات و شش ارز دیجیتال در پلتفرم مبادلاتی خود را ساپورت می‌کند.

گفته می‌شود شرکت Crypto در حال حاضر ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، ریپل، اتریوم، لاتکوین، ایننس کوین، موناکو و البته ارز دیجیتال خود یعنی Crypto Chain را ساپورت می کند.

Éric Larchevêque مدیر عامل لجر طی سخنانی با معرفی امکان جدید پرداخت هزینه خرید از این شرکت با استفاده از پلتفرم Crypto گفت که این یک اقدام طبیعی بوده و همان چیزی است که مشتریان ارزهای دیجیتال به دنبال آن هستند.

لازم به ذکر است شرکت لجر به تازگی شعبه جدید خود در نیویورک را نیز افتتاح کرده و قرار است در آنجا بر روی محصول جدید خود یعنی Ledger Vault کار کند. این شرکت همچنین در مسیر توسعه فعالیت های خود اقدام به استخدام دیمتریوس اسکالکوتوس، مدیر اجرایی سابق مبادلات بین قاره ای نموده است.

لجر در ماه نوامبر نیز از تولید کیف پول های نانو سری S خود جهت افزایش امنیت نگهداری ارزهایی چون Monero خبر داده بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location