سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اروپا تبدیل به بزرگترین اقتصاد بازار ارزهای دیجیتال شد

تحلیل منتشر شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل Chainalysis، نشان می دهد که منطقه مرکزی، شمالی و غربی اروپا (CNWE) به عنوان فعالترین منطقه اقتصادی ارزهای دیجیتال در جهان شناخته شده است و طی سال گذشته بیش از ۱ تریلیون دلار دارایی دیجیتال دریافت کرده است.

این گزارش که در روز سه شنبه منتشر شد، نشان داد که منطقه CNWE در مجموع ۲۵ درصد از فعالیت های رمزارز جهانی بین جولای ۲۰۲۰ تا ژوئن ۲۰۲۱ را به خود اختصاص داده است. این منطقه شاهد افزایش شدید حجم معاملات در تمام مجموعه های رمزارز به ویژه امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای بوده است و موسسات بزرگ اروپایی سهم معاملات خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده اند.

معاملات بررسی شده در این گزارش شامل ترید، سرمایه گذاری ها و معاملات تجازی می شوند. اروپا همچنین به کانون سرمایه گذاری نهادی تبدیل شده است و ارزش معاملات این قسمت در ژوئن ۲۰۲۱ به ۴۶٫۳ میلیارد دلار رسیده است که در مقایسه با رقم ۱٫۴ میلیارد دلاری در سال ژوئیه ۲۰۲۰ پیشرفت شگفت انگیزی است. کشور انگلستان بزرگترین اقتصاد رمزارز در منطقه با ۱۷۰ میلیارد دلار است که نیمی از این مبلغ از طریق پروتکل های دیفای ارسال شده است.

براساس گزارش Chainalysis، بازار رمزارز انگلستان عمدتا توسط سرمایه گذاران نهادی در حال رشد است. بازار خوب بیت کوین، رشد پلتفرم های قراردادهای هوشمند و ورود منابع مالی غیرمتمرکز از جمله مواردی بودند که به افزایش گسترده ارزهای دیجیتال در چند ماه اخیر در اروپا کمک کرده اند. تعجبی ندارد که اوج فعالیت بازار منطقه CNWE در ماه می ۲۰۲۱ و در زمان اوج قیمتی بیت کوین بود.

داده های Chainalysis همچنین نشان می دهد سرمایه گذاران بزرگ نهادی به یک موتور محرک در بازار رمزارز تبدیل شده اند. همانطور که نظرسنجی های گذشته نشان می داد، سرمایه گذاران اروپایی به بازار رمزارز علاقه زیادی دارند و مدیران ثروتمند، خانواده های قدرتمند و فعالان میلیاردر سرمایه گذاری های بزرگی مخصوصا در بیت کوین و اتریوم انجام داده اند.

تحقیق Chainalysis علاوه بر اروپا، نشان می دهد که بازار رمزارز در برخی کشورهای دیگر مانند ویتنام، هند و پاکستان رشد زیادی داشته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location