سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نتایج یک نظرسنجی: نیمی از دارندگان ارزهای دیجیتال برای توصیه‌های مالی به افراد مشهور مراجعه می‌کنند

به تازگی یک نظرسنجی در مورد طیف کوچکی از سرمایه‌گذاران انجام شده که نشان می‌دهد آنها تمایل دارند که توصیه‌های سرمایه‌گذاری خود را از حساب‌های افراد مشهور و تأثیرگذار در رسانه‌های اجتماعی دریافت کنند. بر اساس نظرسنجی شرکت Morning Consultant با مشارکت ۲۲۰۰ بزرگسال آمریکایی، ۴۵ درصد از پاسخ دهنگان اظهار کردند که در صورت تایید یک رمزارز توسط یک سلبریتی، حاضر هستند که خود را در معرض ریسک قرار دهند و آن رمزارز را خریداری کنند.

پاسخ دهندگان اظهار داشتند که از پستی که در ارتباط با توکن ERC-20 اتریوم مکس (EMAX) در اینستاگرام کیم کارداشیان منتشر شده مطلع هستند. جالب است بدانید که نیمی از پاسخ دهندگان اعتراف کردند که بعد از مشاهده این پست اقدام به سرمایه گذاری بر روی اتریوم مکس کردند.

همه چیز ار ۲۶ مه آغاز می‌شود، زمانی که اعلام شد که رمزارز اتریوم مکس به عنوان رمزارز منحصر به فرد برای خرید بلیط آنلاین مسابقه بوکس در تاریخ ۶ ژوئن برگزیده شده است. این رمزارز از همان تاریخ به بعد با رشد چشمگیری روبه‌رو می‌شود، به طوری که قبل از این اعلامیه قیمت آن ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۳ دلار (نه صفر) بود و بعد از آن در ۱ ژوئن قیمت به بالای ۰٫۰۰۰۰۰۰۸۵۸۵ دلار (شش صفر) می‌رسد. این افزایش ۱۱۶ درصدی تنها در یک هفته اتفاق افتاد.

بعد از انکه اتریوم مکس در کمتر از دو هفته ۹۹ درصد از ارزش خود را از دست داد، کیم کارداشیان، سلبریتی پرحاشیه، در ۱۳ ژوئن آگهی را برای ۲۵۰ میلیون دنبال کننده خود منتشر کرد که نشان می‌داد که ۵۰ درصد از توکن‌های اتریوم مکس که در کیف پول نگهداری می‌شده به دنبال عملیات توکن‌سوزی‌، سوزانده شده است.

قبل از اینکه این پست منتشر شود، این توکن در قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۷۶ دلار (هفت صفر) معامله می‌شد. بعد از آن، اتریوم مکس تا ۱۴ ژوئن افزایش داشت و به قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۲۳۵ دلار (شش صفر) رسید، ۳۰۰۰ درصد افزایش در کمتر از دو روز. اتریوم مکس از اواسط ماه ژوئن باری دیگر روند نزولی خودش را آغاز می‌کند و به ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۲۱ دلار (هفت صفر) می‌رسد، ۹۱ درصد کاهش از بالاترین سطحی که به لطف کیم کارداشیان به آن رسیده بود.

این اتفاق از سوی نهاد‌های نظارتی مالی بی‌توجه نبوده است، رئیس اداره رفتار مالی بریتانیا، چارلز رندل (Charles Randell) پست اینستاگرامی کارداشیان را یک تبلیغ مالی با بیشترین مخاطب در تاریخ توصیف کرده و می‌گوید: “کیم کارداشیان اولین شخصیت مشهوری نیست که اقدام به تبلیغ ارزهای دیجیتال به خصوص می‌کند و بعید است که آخرین نفر باشد.”

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location