سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

دوج‌کوین محبوب‌تر از همیشه است؛ حتی در سطح معاملاتی پایین

با وجود اینکه سطح معاملات دوج به پایین‌ترین سطح خود از سال ۲۰۱۷ رسیده است، قدرت دوج‌کوین کاهش نیافته و پرقدرت ادامه می‌دهد. پلتفرم‌های متعددی دوج‌کوین را به کیف پول خود اضافه کرده‌اند و آخرین‌ آنها که در این هفته اجرایی می‌شود پلتفرم رابین‌هود (Robinhood) است که تا ماه آینده دوج‌کوین را اضافه کرده و امکان برداشت و سپره‌گذاری در آن را ممکن می‌سازد.

در ۲۲ سپتامبر، برنامه توکنیزه کردن معاملات املاک شرکت RedSwan اعلام کرد که دوج‌کوین را برای دو معامله دیجیتالی املاک در بازار خود می‌پذیرد. این شرکت مالکیت جزئی را در دو ساختمان آپارتمانی بلند به ارزش ۳۸۴ میلیون دلار به سرمایه‌گذاران خود ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت AMC Entertainment، آدام آرون (Adam Aron)، نظرسنجی از ۱۴۰،۰۰۰ نفر از طریق توییتر انجام داد و از جامعه پرسید که آیا دوج‌کوین باید به برنامه‌های این شرکت برای حمایت از پرداخت‌های ارز دیجیتال برای خرید بلیط‌های سینما تا پایان سال ۲۰۲۱ اضافه شود و یا خیر. از چهار گزینه ارائه شده، گزینه “بله، حتماً این کار را انجام دهید” موفق شد که ۶۸٫۱ درصد از آرا را به دست آورد.

علیرغم محبوبیت و همکاری‌هایی که انجام می‌شود، سطح معاملات دوج به پایین‌ترین سطح خود از دسامبر ۲۰۱۷ تاکنون رسیده و این ریزش شدید را نمی‌توان به راحتی انکار کرد. بر اساس گزارشات منتشر شده، تعداد تراکنش‌های روزانه دوج برای اولین بار در چهار سال گذشته به ۱۶,۰۰۰ عدد رسیده است. این آمار تضاد کامل با آماری دارد که در ماه آوریل سال جاری به دست آمد، در سال جاری تمام توجه‌ها به سمت دوج‌کوین بود و حواشی‌های بسیاری داشت و موفق شد که در ماه آوریل به ۱۴۰,۰۰۰ عدد تراکنش در یک روز دست پیدا کند.

کاهش سطح معاملاتی و عدم فعالیت‌های درون زنجیره‌ای، بر قیمت و ارزش بازار دوج‌کوین تاثیر گذاشته است. دوج‌کوین از قیمت ۰٫۷۳ دلار در ماه مه کاهش خود را آغاز کرد و اکنون در زمان نگارش این خبر به قیمت ۰٫۲۲ دلار رسیده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location