سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بیت‌کوین به زیر ۴۰,۰۰۰ دلار رسید

برای اولین بار در شش هفته گذشته، بیت‌کوین به زیر ۴۰,۰۰۰ دلار سقوط کرده است. این سقوط در روز گذشته اتفاق افتاد، زمانی که در ابتدای روز قیمت بیت‌کوین در محدوده ۴۷,۳۰۰ دلار قرار داشت و در پایان روز اینگونه باقی نماند و به قیمت ۳۹،۶۵۰ دلار کاهش پیدا کرد. با این حال، بیت‌کوین تنها ارزی نبود که با چنین کاهش قیمتی روبه‌رو شد. ۲۹ رمزارز از ۳۰ رمزارز برتر بازار ارزهای دیجیتال همراه با بیت‌کوین کاهش پیدا کردند.

شاخص ترس و طمع نشان می‌دهد که این روند نزولی قیمت ترس شدیدی را در بازار حاکم کرده است و درست یک ماه پیش بود که ما شاهد حرص و طمع شدید در بازار بودیم. این افت قیمت به دنبال صحبت‌های گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس فدرال رزرو اتفاق افتاد که استیبل‌کوین‌ها را ابزاری برای قمار عنوان کرد. برخی تحلیلگران این ریزش را یک فرصت برای خرید بیت‌کوین در کف می‌دانند و همین موضوع باعث شده که ما شاهد خرید‌های غیرعادی در بازار باشیم.

مایکل نووگراتز (Mike Novogratz)، مدیرعامل گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) در مصاحبه با شبکه CNBC اظهار داشت که “مضطرب یا عصبی” نیست. او می‌گوید که بازار در وضعیت خوبی قرار دارد و تا زمانی که این سطح را حفظ کند همه چیز خوب خواهد بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location