سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سیاستمدار کانادایی از پذیرش بیت‌کوین در انتخابات فدرال حمایت می‌کند

ماکسیم برنیه (Maxime Bernier)، بنیانگذار و رهبر حزب مردمی کانادا می‌گوید که از پذیرش ارزهای دیجیتال در کشور حمایت می‌کند. برنیه در روز سه شنبه به دنبال توییتی اعلام کرد که ارزهای دیجیتال یک روش جدید و خلاقانه برای مقابله با اقدامات بانک‌های مرکزی است و معتقد است که بانک‌ها پول و اقتصاد کشور را از بین می‌برند. این سیاستمدار پرحاشیه از بانک کانادا به دلیل چاپ پول انتقاد کرده و جاستین ترودو (Justin Trudeau)، نخست وزیر کانادا را به دلیل سیاست‌های غلط اقتصادی‌ فراخوانده است.

ماکسیم برنیه وزیر سابق کابینه است و برخی او را مکس دیوانه خطاب می‌کنند، زمانی که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور همچنان در حال افزایش بود، او از تزریق واکسن در کانادا انتقاد کرده بود. او همچنین از پایان قرنطینه، دستور زدن ماسک و جلوگیری از راه‌اندازی سیستم کارت واکسن حمایت کرده بود.

صحبت‌های این سیاستمدار پیش از برگزاری انتخابات فدرال کانادا است و در حالی صورت می‌گیرد که از حزب مردمی کانادا کسی کرسی پارلمان را در اختیار ندارد. با این وجود، بسیاری از سیاستمداران راست‌گرا در سراسر جهان ارزهای دیجیتال را به عنوان بخشی از کمپین‌های تبلیغاتی و سیاست‌های پس از تصدی خود انتخاب کرده‌اند، اما نقش بیت‌کوین (BTC) و ارزهای دیجیتال در اقتصاد کشور پیچیده‌تر بوده و یک موضوع یک طرفه نیست.

کانادا اغلب فضا را برای ارزهای دیجیتال هموار کرده است تا پیشرفت کنند. ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، بنیانگذار اتریوم روس- کانادایی است، همچنین شرکت‌های سرمایه گذاری توانسته‌اند که صرافی‌های ارزهای دیجیتال را با موفقیت در کانادا راه‌اندازی کنند و این در حالی است که نهاد‌های نظارتی آمریکا همچنان در مورد سیاست‌های سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال تصمیم نگرفته‌اند.

با این وجود، بسیاری از قانون‌گذاران کانادایی از جمله شخص نخست وزیر، تا حد زیادی از نقشی که ارزهای دیجیتال در اقتصاد این کشور ایفا می‌کنند سکوت‎‌ کرده‌اند. برادر ناتنی نخست وزیر، کایل کمپر (Kyle Kemper) از طرفداران وفادار رمزارز دوج‌کوین (DOGE) است و در گذشته دولت کانادا به او پول داده‌ بود که در یک کنفرانس شرکت و در مورد بلاک‌چین صحبت کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location