سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

۱٫۲ میلیارد دلار اتر از صرافی‌های متمرکز خارج شده است

بیش از ۱ میلیارد دلار اتر از صرافی‌های متمرکز در ۲۴ ساعت گذشته خارج شده است، گمانه زنی‌هایی در مورد افزایش قریب الوقوع قیمت اتریوم زده می‌شود که دلیل آن کاهش عرضه در بسیاری از مکان‌های معاملاتی عنوان شده است. بر اساس داده‌های شرکت IntoTheBlock، حدود ۱٫۲ میلیارد دلار اتر در تاریخ ۱۶ سپتامبر از صرافی‌های متمرکز خارج شده و رکورد جدیدی را در خروج‌ کوتاه مدت مبادلات ثبت کرده است.

شرکت IntoTheBlock خاطرنشان کرد که قیمت اتر در ۳۰ روز پس از خروج ۱ میلیارد دلاری از پلتفرم‌های متمرکز در ماه آوریل افزایش ۶۰ درصدی را تجربه کرده بود و اتریوم می‌تواند افزایشی مشابه را تا چنذ روز آینده تجربه کند، با این وجود، وضعیت از ماه آوریل تغییر پیدا کرده است. ارتقاء ماه گذشته هاردفورک لندن مکانیزم توکن سوزی را وارد بازار اتریوم کرده است که تغییراتی در این روند ایجاد می‌کند.

به گفته وب سایت Ultrasound Money، در زمان نگارش این مقاله، حدود ۳۰۹،۵۰۵ اتر به ارزش ۱٫۱ میلیارد دلار در مدت ۴۲ روز از زمان فعال شدن پروژه EIP-1559 سوزانده شده است. به این ترتیب، اتر با نرخ تقریبی ۵٫۰۵ ETH معادل ۱۸٫۰۶۱ دلار از زمان ارتقاء شبکه تاکنون، در هر دقیقه حدود ۲۶ میلیون دلار از بازار عرضه خود را سوزانده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location