سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اتحادیه اروپا قصد دارد ۱۷۷ میلیارد دلار در بلاک‌چین و سایر فناوری‌ها سرمایه‌گذاری کند

به نظر می‌رسد که اتحادیه اروپا به دنبال تقویت فناوری‌های موجود اروپا است و می‌خواهد در این زمینه ۱۷۷ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری داشته باشد. به گفته خبرگزاری بلومبرگ، مقامات اتحادیه اروپا قصد دارند به طور مستقیم در زمینه‌های بلاک‌چین، زیرساخت‌های داده، فناوری ۵G و دیگر موارد سرمایه‌گذاری کنند.

سرمایه‌گذاری ۱۷۷ میلیارد دلاری بر بخش فناوری تنها ۲۰ درصد از ۸۸۷ میلیارد دلار بودجه اقتصادی است که رهبران اتحادیه اروپا در ژانویه ۲۰۲۰ برای بهبود مجدد اقتصاد آن را طراحی کردند. به دنبال همه‌گیری ویروس کرونا، تمامی کشورهای جهان خسارت‌های اقتصادی بسیاری متحمل شدند و بسیاری همچنان نتوانسته‌اند اقتصاد خود را به قبل از همه‌گیری برسانند.

اورسولا فون در لاین (Ursula von der Leyen) رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، به دنبال سخنرانی در روز چهارشنبه از اهمیت سرمایه گذاری در فناوری دیجیتال تاکید کرد و گفت که این سرمایه‌گذاری برای تمامی منطقه سودمند خواهد بود. بخش عظیمی از این سرمایه‌گذاری به تولید پردازنده‌های کم مصرف اختصاص خواهد یافت چرا که مقامات اتحادیه اروپا به دنبال این هستند که از تکرار کمبود برق که صنایع مختلف را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می‌دهد جلوگیری کنند.

اطلاعاتی در مورد بخش‌ها و مقداری که در آنها سرمایه‌گذاری می‌شود وجود ندارد. با این حال، در ماه سپتامبر بنیاد IOTA به همراه شش شرکت دیگر از طرف اتحادیه اروپا برای حمایت و توسعه مراحل اولیه توسعه شبکه بلاک‌چین اروپا انتخاب شدند. در آوریل ۲۰۱۹، اتحادیه اروپا انجمن بین المللی برنامه‌های بلاک‌چین قابل اعتماد را راه‌اندازی کرد که وظیفه این انجمن حمایت و ترویج پذیرش DLT در اروپا بود.

بلاک‌چین یکی از مهمترین فناوری های نوظهور شناخته شده است که می‌تواند آینده اروپا را رقم بزند. به همین دلیل است که مقامات اتحادیه اروپا تمرکز ویژه‌ای بر این موضوع دارند و تلاش می‌کنند که با اعمال استاندارد‌های قانونی مورد نظر خود در سطح منقطه از نفوذ ویژه‌ای برخورددار شوند و آن را تحت کنترل داشته باشند.

با این حال، بیشتر اروپایی‌ها قوانین ملی برای ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین را به قوانین نظارتی اتحادیه اروپا ترجیح می‌دهند. همچنین ممکن است که اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا در زمینه تدوین قوانین برای ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین همکاری‌هایی داشته باشند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location