video thumb

اتریوم از سیستم تأیید هویت غیر‌متمرکز Spruce حمایت می‌کند

بنیاد اتریوم (EF) و سرویس نام اتریوم (ENS) از برنامه پیشنهادی هویت غیر‌متمرکز تیم Spruce که امکان ورود ایمن با استفاده از اتریوم را ممکن می‌کند، پشتیبانی می‌کنند. اتریوم در ماه جولای پیشنهادی را به توسعه‌دهندگان و شرکت‌های نرم‌افزاری ارائه داد و آنها را تشویق کرد که یک سیستم ورود ایمن طراحی کنند که از پروتکل Oauth پشتیبانی می‌کند، در نهایت سیستم تیم Spruce موفق شد که نظر بنیاد و سرویس نام اتریوم را جلب کند.

در اطلاعیه ۱۳ سپتامبر اتریوم آمده است که این شرکت قصد دارد که سیستم تشخیص هویت خودش را  ارائه دهد که دیگر برای انتقال داده‌های شخصی نیازی به برنامه‌های واسطه نباشد و امنیت کاربران پیش از پیش بهتر شود. Spruce می‌گوید که اکوسیستم اتریوم در حال حاضر ده‌ها میلیون کاربر فعال در کیف پول خود دارد که از کلید‌های رمزنگاری شده برای معاملات مالی و مدیریت آنها استفاده می‌کنند.

تیم Spruce با بنیاد و سرویس نام اتریوم همکاری نزدیکی خواهد داشت تا اتریوم اطمینان حاصل کند که راه حل و سیستم این شرکت با استانداردهای موجود در اکوسیستم اتریوم سازگاری دارد. Spruce تأکید می‌کند که نتیجه نهایی برای اکوسیستم اتریوم سودمند بوده و حقوق استفاده کننده هم رعایت می‌شود.

تیم Spruce ادعا می‌کند که سیستم آنها هویت دیجیتالی میلیون‌ها کاربر اتریوم را به طور کامل در اختیار خود کاربران می‌گذارد. این تیم در ادامه می‌گوید که در حال حاضر مشغول نظرسنجی از کاربران، پیش‌نویس نیاز‌ها و پیاده‌سازی‌های ابتدایی است تا بتواند بهترین شیوه‌ها برای ساخت این سیستم را پیدا کند.