سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

به‌روزرسانی کاردانو با موفقیت انجام شد

کاردانو در ۱۲ آگوست اعلام کرد که هاردفورک (به‌روزرسانی نرم‌افزاری) پروژه آلونزو با موفقیت انجام شده است و از این پس ایجاد و اجرای قراردادهای هوشمند در این شبکه انجام می‌شوند. با وجود خوشحالی سرمایه‌گذاران، کاردانو خاطرنشان کرد که این پروژه هنوز در روزهای اولیه خودش به سر می‌برد، او در ادامه می‌گوید: “اکنون پروژه ما واقعاً آغاز می‌شود، زیرا ما چشم اندازی ارائه داده‌ایم که همه ما مدت‌هاست در جهت آن تلاش کرده‌ایم و آن ایجاد یک سیستم غیر متمرکز است که هویت اقتصادی و فرصت را برای همه و در همه‌جا گسترش می‌دهد. “

کاردانو یک شبکه بلاک‌چین عمومی است که توسط چارلز هوسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار اتریوم تاسیس شده و توسط شرکت تحقیقاتی IOHK توسعه یافته است. کاردانو قصد داشت تا با شبکه اتریوم در برنامه‌های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و وب ۳٫۰ به رقابت بپردازد، اما این اتفاق به دلیل تاخیر در راه‌اندازی قراردادهای هوشمند مورد انتقاد واقع شد. کاردانو در سال ۲۰۱۷ عرضه شده و از همان سال تا به امروز مشغول توسعه شبکه بلاک‌چین خود بوده است.

دومینیک ویلیامز (Dominic Williams)، بنیان‌گذار برنامه اینترنت کامپیوتر، کاردانو را به دلیل تاخیر طولانی در راه‌اندازی قراردادهای هوشمند خود مورد انتقاد قرار داده و اظهار داشت: ” من شگفت زده می‌شوم از این که این رمزارز (کاردانو) دو سال است که در بازار وجود دارد و به تازگی قراردادهای هوشمند را به شبکه خود اضافه کرده است و مردم هم از این پیشرفت خوشحال هستند! “

کاردانو همچنین در اوایل سپتامبر اولین DApp را در شبکه آزمایشی خود راه اندازی کرد که با مشکلاتی در رابطه با عدم‌پردازش معاملات مواجه شد. آنتونی ساسانو (Anthony Sassano) طرفدار اتریوم در واکنش به این اتفاق می‌گوید: ” شاید باورش سخت باشد اما ۶ سال تحقیق و بررسی انجام شد، ارزش این رمزارز در بازار از ۹۰ میلیارد دلار هم گذشت، اما اولین DApp کاردانو حتی نمی‌تواند تراکنش‌ها را به صورت همزمان پردازش کند. ” بعدها کاردانو به این انتقادات پاسخ داد و این موضوع که نمی‌توان پردازش‌ها را به صورت همزمان انجام داد را تکذیب کرد.

با وجود انتقادهای فراوان، حمایت‌ها برای به‌روزرسانی اخیر پروژه آلونزو از بین نرفته و باعث پیشرفت‌های مداوم کاردانو شده است. این رمزارز از کف قیمت ۱٫۰۶ دلار موفق شد که پیشرفت ۱۹۲ درصدی را تجربه کند و در تاریخ ۳ سپتامبر به اوج قیمت خود یعنی ۳٫۱۰ دلار برسد.

با این حال در زمان نگارش این مقاله، کاردانو با وجود اجرای موفقیت آمیز قراردادهای هوشمند در طول ۲۴ ساعت گذشته ۸ درصد ریزش داشته و بین ۲٫۳۰ تا ۲٫۸۰ دلار در نوسان است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location