سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چین درمورد حباب NFT هشدار داد

دولت چین چندین بیانیه در خصوص توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) منتشر کرده و آن را محکوم کرده است، این در حالی است که دو شرکت بزرگ این کشور در حال فعالیت در این فناوری هستند.

این موضوع ابتدا توسط نشریه Securities Times که نشریه رسمی حزب کمونیست چین است به صورت محلی منتشر شد و باری دیگر توسط نشریه South Morning China Post به آن پرداخته شد. آنها می‌گویند که حباب بزرگی در معاملات NFT وجود دارد و اکثر خریداران با انگیزه مالی دست به خرید NFT می‌زنند و از ویژگی‌های بصری قطعه قدردانی نمی‌کنند.

وانگ جونهوی (Wang Junhui)، گزارشگر نشریه SMCP، می‌نویسد: “زمانی که حباب بازار NFT از بین برود و تبلیغات سرد شود، ارزش NFT‌ها به میزان قابل توجه و حتی عجیبی کاهش خواهند یافت. “

در اوایل سال جاری، دولت چین برای بیرون راندن فعالیت‌های مخرب بازار رمزارزها از مرزهای خود، استخراج ارزهای دیجیتال را ممنوع اعلام کرد و باعث ریزش شدید بازار شد. با این حال، دو شرکت فناوری چین با نام‌های Tencent Holdings و Alibaba Group Holding در حال تحقیق و توسعه فناوری NFT هستند و پیشرفت‌های قابل توجه‌ای داشته‌اند.

ماه گذشته، شرکت Tencent دارایی‌های NFT را در برنامه پخش موسیقی خود ادغام کرد. همچنین، شرکت Alibaba اخیراً دو تصویر NFT را برای فروش در برنامه کیف پول خود با نام Alipay فهرست کرده است.

با این وجود، حامیان NFT چینی همچنان در انجام فعالیت‌های تجاری خود محدود هستند. به عنوان مثال، برای معاملات تنها باید از ارز رسمی کشور استفاده شود. همچنین NFT‌ها را نمی‌توان پس از خرید، مجدد برای فروش قرار داد چرا که این موضوع خلاف قوانین مالی کشور است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location