سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سه دلیل برای افزایش ۲۰۰ درصدی رمزارز کوانت

ویژگی ارتباط بین شبک‌های بلاک‌چین به یکی از مهمترین موارد مهم در اکوسیستم ارزهای دیجیتال تبدیل شده است زیر کاربران به دنبال ارزان‌ترین و سریع‌ترین روش برای انتقال دارایی‌های خود در سراسر شبکه‌های بلاک‌چین و اکوسیستم‌های آنان هستند. یکی از پروتکل‌های این عرصه کوانت (Quant) است که در طول یک ماه گذشته قیمت خود را به بالاترین حد رسانده است. هدف از طراحی این پروژه کمک به شرکت‌ها برای ادغام و بهره‌برداری از فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) است.

داده‌های دو وب سایت Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که این رمزارز در ۱ سپتامبر به پایین‌ترین سطح خود ۱۷۸ دلار رسیده است و در ۶ سپتامبر با افزایش ۱۱۷ درصدی به بالاترین سطح تاریخی خود ۳۸۷ دلار رسیده است.

اکنون در این مقاله از وب سایت ارزجو، می‌خواهیم نگاهی داشته باشیم به سه دلیل افزایش حیرت‌انگیز رمزارز کوانت، با ما در ادامه همراه باشید.

قابلیت همکاری بین شبکه‌ای گسترش می‌یابد

انتشار Overledger 2.0.5، فناوری DLT را برای استفاده به شرکت‌ها و همکاری پروتکل‌های مختلف ارائه می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به هر سیستمی در شبکه DLT متصل شوند. سیستم پرداخت Overledger از برداشت و واریز بین ارزهای دیجیتال و استیبل کوین‌ها پشتیبانی می‌کند.

برنامه‌ کوانت برای جذب توسعه دهندگان

دومین دلیل افزایش کوانت، راه اندازی Quant Developer Program است که برای جلب توسعه دهندگان جدید برای پیوستن به اکوسیستم طراحی شده است. وجود جامعه فعال یکی از ویژگی‌های بارز اکوسیستم‌های بلاک‌چین محسوب می‌شود و توسعه دهندگان پروتکل‌ها و برنامه‌ها نقش مهمی در این جامعه ایفا می‌کنند.

شبکه‌های موفقی مانند پولکادات (Polkadot)، اتریوم (Ethereum) و کازماس (Cosmos) همگی دارای جامعه‌ای فعال و توسعه دهندگان حرفه‌ای هستند بنابراین اگر کوانت بتواند به سطح این شبکه‌ها برسد، پیشرفت آن فراتر از سطح فعلی هم خواهد رفت.

قرار گرفتن کوانت در صرافی‌های مختلف حجم معاملات را افزایش می‌دهد

سومین دلیل عملکرد قوی کوانت، در دسترس بودن آن در بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال است. در چند ماه گذشته، دو صرافی بزرگ کوین‌بیس (Coinbase) و بایننس (Binance) رمزارز کوانت را اضافه کرده‌اند. این موضوع باعث شد که حجم معاملات ۲۴ ساعته آن از میانگین روزانه ۹ میلیون دلار به بیش از ۷۴۰ میلیون دلار در تاریخ ۶ سپتامبر برسد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location