video thumb

۵ ارز مهم این هفته که باید زیرنظر داشته باشید – ۱۵ شهریور

بیت‌کوین (BTC) در تلاش است که بالای ۵۰،۵۰۰ دلار باقی بماند، اما به نظر می‌رسد که آلت‌کوین‌ها اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند و پا به پای اتریوم (ETH) پیش می‌روند، صعود اتریوم به ۴,۰۰۰ دلار در ۴ سپتامبر باعث شد که تسلط این رمزارز بر بازار به بالای ۲۰ درصد برسد، این در حالی است که برتری بیت‌کوین به میزان ۴۱٫۱ درصد کاهش پیدا کرده است.

اکنون می‌خواهیم در این مقاله از وب سایت ارزجو، نگاهی داشته باشیم به ۵ ارز برتر این هفته که می‌توانند در کوتاه مدت رشد خوبی را داشته باشند.

خرید ارز دیجیتال ، خرید بیت کوین ، خرید اتریوم ، خرید تتر ، خرید پرفکت مانی ، خرید لونا کلاسیک ، خرید ترون ، خرید شیبا اینو

بیت‌کوین (BTC)

بیت‌کوین در ۳ سپتامبر از مقاومت ۵۰،۵۰۰ دلاری عبور کرد و به ۵۱،۰۰۰ دلار رسید، طبق چارت این رمزارز، می‌توان نتیجه گرفت که سرمایه‌گذاران تمایل به خرید در این سطوح بالا ندارند. پس از آن در ۴ سپتامبر، الگوی کندل ما به صورت یکسان و نزدیک دنبال شد که نشان دهنده بلاتکلیفی گاوها و خرس‌ها است.

اگر خریداران قیمت را بالای ۵۱,۰۰۰ دلار برسانند، بیت‌کوین می‌تواند روند صعودی خود را از سر بگیرد. اولین توقف احتمالی می‌تواند ۵۵،۰۰۰ دلار باشد، همچنین اگر از مقاومت ۵۵,۰۰۰ دلاری هم عبور کند، حرکت صعودی بعدی به ۶۰،۰۰۰ دلار خواهد بود.

در مقابل، اگر قیمت در منطقه ۵۰،۵۰۰ دلار و ۵۱،۰۰۰ دلار بماند و پیشرفتی نکند، ممکن است بیت‌کوین به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) به حدود ۴۷,۹۹۸ دلار کاهش پیدا کند.

لایت‌کوین (LTC)

گاو‌ها در تلاش هستند که قیمت لایت‌کوین را به بالای ۲۲۵٫۳۰ دلار رسانده و حفظ کنند، اگر موفق شوند، لایت‌کوین حرکت صعودی خود را به ۳۰۰ دلار و در آینده به ۳۴۷٫۳۰ دلار را آغاز خواهد کرد. افزایش میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و خرید بالا نشان می‌دهد که در مسیر خود با مقاومت کمی روبه‌رو است. اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید، این دیدگاه صعودی عملی نخواهد شد.

فایل‌کوین (FIL)

فایل‌کوین امروز سطح خود را شکست و به بالای ۹۸ دلار رسید. این نشان دهنده ایجاد یک الگوی جدید است که هدف آن رسیدن به ۱۵۸ دلار است. همچنین این احتمال وجود دارد که قیمت دوباره به ۹۸ دلار سقوط کند، اگر گاوها بتوانند به حمایت خود در این سطح ادامه دهند، این ارز رشد خود را از سر خواهد گرفت، اگر خرس‌ها قیمت را به زیر ۹۸ دلار برسانند و ثابت بمانند، نشان دهنده این است که این یک دام برای گاو‌ها بوده است.

اف‌تی‌ایکس (FTT)

اف‌تی‌ایکس در ۱ سپتامبر به ۶۳٫۱۳ دلار و بالاتر از رکورد پیشین خود صعود کرد و در تاریخ ۲ سپتامبر به بالاترین سطح خود در ۷۰٫۷۲ دلار رسید. گاوها نتوانستند قیمت را بر روی ۷۰ دلار حفظ کنند و به ۶۳ دلار کاهش پیدا کرد. این نشان می‌دهد که خرس‌ها هنوز تسلیم نشده‌اند و سعی می‌کنند حرکت صعودی را متوقف کنند.

اگر خرس‌ها قیمت را به زیر ۵۷٫۹۳ دلار برسانند، قیمت FTT در یک میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به ۵۳ دلار کاهش پیدا می‌کند. اگر خریداران تسلیم نشوند و قیمت را از محدوده مقاومت ۶۳٫۱۳ دلار به ۷۰٫۷۲ دلار برسانند، رشد صعودی این رمزارز آغاز شده و به سمت ۸۴ دلار می‌رود.

آیوتا (IOTA)

آیوتا از ۰٫۹۶ دلار در ۱ سپتامبر به ۲٫۰۸ دلار در ۴ سپتامبر افزایش پیدا کرد. بعد از آن شاهد بودیم که این رمزارز به اولین مقاومت خود در ۱٫۶۴  رسید. اگر گاوها بتوانند باری دیگر قیمت را به ۲٫۰۸ دلار برسانند، می‌توان انتظار داشت که در صورت موفقیت، حرکت صعودی خود به ۲٫۴۰ دلار و سپس ۲٫۶۸ دلار را آغاز کند.

در مقابل، اگر خرس‌ها قیمت را به زیر ۱٫۶۴ دلار بکشانند و آن را حفظ کنند، می‌توان انتظار داشت که سقوط این رمزارز ادامه دار باشد و تا ۱٫۵۱ دلار و ۱٫۳۸ دلار هم کاهش پیدا کند. اصلاح عمیقی این رمزارز می‌تواند شروع روند صعودی بعدی را به تاخیر بیندازد.