سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

توکن بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) در یک سال حدود ۹.۲ درصد سود به دست آورده است.


کایران وارویک بنیانگذار ایلوویوم (Illuvium) بخشی از توکن اکسی اینفینیتی (Axie Infinity ) را در سال گذشته به قیمت ۳۰۰ دلار خرید و مدتی پیش توانست آن را به قیمت ۲۸ هزار دلار بفروشد!

وی با اعلام پشتیبانی از  NFT  ( توکن غیر مثلثی) بیان کرد که از طریق سرمایه ‌گذاری در زمینه توکن بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity ) بیش از ۹۰۰۰ درصد سود به دست آورده است. او در ادامه به این مسئله اشاره کرد : که در اواسط سال ۲۰۲۰ و هنگامی که اقدام به سرمایه‌ گذاری در زمینه توکن بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity ) کردم، هنوز ارزهای دیجیتال به اندازه امروز رواج نداشتند. در آن زمان بخشی از توکن بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity ) را به قیمت ۳۰۰ دلار خریداری کرده و یک سال بعد در سیزدهم ژوئیه به قیمت ۲۸ هزار دلار آن را فروختم. آیا این یک انقلاب در زمینه سودآوری محسوب نمی شود؟

با وجودی که اواسط سال ۲۰۲۰ بحث سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال و بخش های مجازی رونق چندانی نداشت، وارویک روی بازی دیجیتالی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity ) سرمایه گذاری کرد و نشان داد که سرمایه‌ گذاری در این حوزه ها بسیار ارزشمند است.

کایران وارویک در ادامه گفت: آغاز سرمایه گذاری من بر اساس یک حدس و گمان بود من فقط فکر کردم که بازی برای کسب درآمد یک الگوی جدید و کارآمد است، زیرا با گذشت زمان بازیکنان زیادی جذب این بازی می شوند و بنابراین خرید سهم کوچکی از آن ارزشمند خواهد بود. وی در ۴ پروژه مختلف بازی سرمایه گذاری کرده است، اما فقط از اکسی اینفینیتی (Axie Infinity ) و مارس (Mars ) به عنوان بهترین بازی ها یاد کرده است. ” من می خواهم در تمام بازی های مختلفی که ایجاد می شود و فکر می کنم که طی چند سال آینده پیشرفت می‌ کنند، سهم داشته باشم”.

وارویک این سرمایه ‌گذاری را به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات فیزیکی تشبیه می کند و بیان می کند که سرمایه گذاران هنگام پیش بینی قیمت ملک خود در آینده به پیشرفت ها و علائم رشد منطقه دقت می ‌کنند و این دقیقا همان چیزی است که در سرمایه ‌گذاری در زمینه بازی ‌های دیجیتال مطرح است. اگر احساس می کنید یک بازی دیجیتال محبوب است، قطعاً افراد دیگری نیز در کنار شما جذب این بازی خواهند شد. پس این یک سرمایه گذاری مطمئن خواهد بود.

وارویک عقیده دارد فرصت های سرمایه گذاری نامحدودی در زمینه بازی های دیجیتالی وجود دارد و خرید سهم کوچکی از یک بازی دیجیتالی می تواند سرمایه زیادی برای افراد به دنبال داشته باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location