سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بایننس اقدامات نظارتی برای مشتریان انگلیسی لحاظ کرد


بایننس اقدامات نظارتی برای مشتریان انگلیسی لحاظ کرده و طی آنها معاملات محبوب فیات را به حالت تعلیق درآورده است.

مشتریان انگلیسی بایننس پس از این تعلیق دیگر نمی توانند برای برداشت پوند انگلیس از درگاه پرداخت محلی معروف بایننس به نام فستر پیمنت ( Faster Payments) استفاده نمایند. این اتفاق در اثر افزایش فشارهای نظارتی بایننس رخ داده است.

در روز دوشنبه هفتم تیر ماه مصادف با بیست و هشتم ماه ژوئن در وب سایت بایننس اطلاعیه‌ ای اعلام شد که طی آن بیان کرد برداشت پوند انگلیس از طریق درگاه فستر پیمنت این صرافی به تعلیق در آمده است.

فستر پیمنت یکی از درگاه های پرداخت صرافی بایننس است که برای پرداخت های فوری از آن استفاده می شود. برای انتقال ارز های فیات به ارزهای دیجیتال در صرافی بایننس فستر پیمنت به عنوان یکی از بهترین درگاه ها شناخته می شود.

در این اعلامیه عنوان شد مشتریان انگلیسی هنوز می توانند از روش های سنتی نظیر کارت های بانکی برای نقل و انتقالات پول از صرافی بایننس استفاده نمایند. با این حال در این اعلامیه تاکید شده است که تعلیق درگاه پرداخت فستر پیمنت یک مسئله قابل توجه برای مشتریان انگلیسی خواهد بود.

این اطلاعیه پس از دستوری که روز بیست و هفتم ماه ژوئن از سوی سازمان ناظر بر رفتار مالی انگلیس (FCA) مبتنی بر توقف فعالیت های نظارتی کشور عنوان شد، منتشر شده است.

در این دستور عنوان شده است که صرافی بایننس (Binance Markets Limited ) باید محدود شود و مجاز به انجام فعالیت در انگلستان نیست. با توجه به اینکه سایر نهادهای مرتبط با گروه بایننس نیز مجوز لازم برای فعالیت در انگلستان را ندارند، این دستور تاثیر زیادی روی فعالیت های بایننس گذاشته است.

در بیست و هشتم ماه ژوئن صرافی بایننس به این دستور واکنش نشان داد و اعلام کرد که این صرافی یک نهاد حقوقی مستقل است و از طریق وب سایت (Binance.com ) هیچ کالای خدماتی به مشتریان ارائه نمی‌ کند. بایننس همچنین در ادامه افزود که دستور سازمان ناظر بر رفتار مالی انگلیس ( FCA) تاثیری روی خدمات ارائه شده توسط این صرافی به مشتریان خود نخواهد گذاشت.

لازم به ذکر است باینس پلتفرم مخصوص به مشتریان انگلیسی برای سرمایه گذاری نهادی و یا خرده فروشی ها تحت نظارت سازمان ناظر بر رفتار مالی انگلیس (FCA) را در ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ راه اندازی کرده بود.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location