سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آینده بازارهای مالی در دستان هوش مصنوعی و دیفای است.


در آینده دیفای و هوش مصنوعی به یکدیگر می ‌پیوندند و بازارهای مالی را بهبود می بخشند.

 با توجه به رشد سریع اکوسیستم ارزهای دیجیتال طی سال های گذشته و غیر متمرکز بودن ارزهای دیجیتال مالیات و امور مالی غیر متمرکز پیشرفت چشمگیری یافته است و در این تاریخ ارزش کل دیفای به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده است. با وجودی که ۱۰۰ میلیارد دلار مبلغ زیادی است، اما می توان گفت ارزهای دیجیتال غیر متمرکز هنوز در مراحل ابتدایی رشد خود هستند. بنابراین سوالی که پیش می آید این است که آینده این فناوری چه خواهد بود؟

ماهیت امور مالی غیر متمرکز یا دیفای

امروزه شرکت های زیادی در حال تلاش برای گسترش استفاده از هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ در کنار دنیای بلاک چین هستند. این شرکت ها در تلاشند تا قابلیت های هوشمند را در اتوماسیون مالی ادغام کنند. دیفای نیز که به معنای امور مالی غیر متمرکز است  در تلاش است تا شبکه ‌ای از برنامه های کاربردی در راستای تامین زیرساخت ها و ابزارهای قابل اعتماد و مناسب برای داشتن یک شبکه مالی غیر متمرکز هوشمند ایجاد کند.

در بهار امسال شرکت شاپیفای کپتال عنوان کرد تصمیم دارد از ماشین لرنینگ و هوش مصنوعی برای تامین بودجه بازرگانان با در نظر گرفتن سابقه تجارت  و عملکرد فروش آن ها استفاده کند. علاوه بر این سینگولاریتی نت نیز قصد دارد از دیفای در یکی از پروژه های مخصوص خود برای مدیریت پویایی توکن ها و پیش بینی بازار مالی استفاده نماید.

بنابراین ترکیب دیفای با هوش مصنوعی یک انقلاب عظیم در روند فعالیت دیفای ایجاد می ‌کند و موجب افزایش کارایی این پروتکل ‌ها و مدیریت هوشمند دارایی ها  می شود.

هوش دیفای و آزادی مالی

با افزایش استفاده از ارز های دیجیتال و امور مالی غیر متمرکز نیاز به داشتن یک سیستم مالی قابل دسترسی در سراسر جهان و شفاف از نظر امور مالی افزایش یافته است. دیفای یکی از سیستم هایی است که برای جایگزینی سیستم های مالی سنتی و افزایش آزادی در زمینه های مالی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از اهداف این سیستم ارائه یک سیستم مالی آزاد جهانی است که بتواند بدون وجود واسطه ها، معاملات مختلف را انجام دهد. افراد با استفاده از این سیستم می  توانند در هر زمانی کنترل کاملی روی دارایی های خود داشته باشند.

دیفای در تلاش است تا با استفاده از هوش مصنوعی به مشتریان خود کمک کند تا به راحتی دسترسی کاملی به کلیه خدمات مالی داشته باشند. از جمله خدمات مالی جدید سیستم دیفای تکامل یافته شامل موارد زیر می شود:

  • ارائه خدمات جانبی با استفاده از هوش مصنوعی که موجب افزایش سرمایه گذاری و نقدینگی موجود در بازارهای مالی می‌ شود و همچنین ریسک این معاملات را به حداقل می ‌رساند.
  • ارزیابی شرایط معاملات در بازار مبادلات غیر متمرکز و در نتیجه حفاظت از بازار یکی دیگر از مدیریت های خطر دیفای به شمار می رود.
  • به روز رسانی سریع پروفایل کاربر بر اساس معاملات انجام داده بدون ورود به حریم خصوصی کاربران یکی دیگر از مهمترین مزیت های این سیستم است که کاربر می تواند با خیال راحت معاملات خود را انجام دهد و به ویژگی های منحصر به فردی که سیستم دیفای برای او طراحی کرده است دسترسی پیدا کند.

ترکیب هوش مصنوعی با دیفای

از طریق ترکیب هوش مصنوعی با دیفای می‌ توان به طور آزادانه سیستم عامل های بلاک چین مختلف و ارز های گوناگون مانند بیت کوین، اتریوم و غیره را به سادگی مبادله کرد و در نتیجه یک فضای مالی گسترده و غیر متمرکز ایجاد می شود که موجب افزایش نقدینگی در بازار خواهد شد. بنابراین می توان گفت به فایل با استفاده از هوش مصنوعی نسل جدیدی از پروتکل های ارائه دهنده خدمات مالی غیر متمرکز را به جهانیان معرفی خواهد کرد.

با افزایش پیشرفت بازار ارز های دیجیتال و احتمال خطر کلاهبرداری ‌ها، به احتمال زیاد استفاده از هوش مصنوعی دیفای برای سرمایه گذاران به یک امر ضروری تبدیل می شود، زیرا دیفای یک سیستم بیمه مالی مناسب نیز به کاربران خود ارائه می کند.

بنابراین با استفاده از این سیستم تجزیه و تحلیل داده ها در بازار می تواند به صورت اتوماتیک صورت بگیرد. این امر به کاهش نوسانات بازار کمک می ‌کند و موجب می ‌شود افراد بتوانند به سادگی تحلیل درست و پیش‌بینی صحیحی از روند بازار در آینده به دست آورند. بنابراین بهره گیری دیفای از هوش مصنوعی احتمال خطرات و ریسک های مالی در بلاک چین را کاهش می دهد.

سیستم وام دهی هوشمند دیفای

بهره گیری از هوش مصنوعی در سیستم دفای هنگام ارائه خدمات مالی همچون وام بسیار کارآمد است، زیرا این سیستم هوشمند می ‌تواند سابقه کلیه مبادلات افراد را بدون دخالت دیگران به دست آورد و یک سری الگوی مالیاتی هوشمند برای گرفتن وثیقه و ارائه وام فراهم کند.

ارائه بیمه هوشمند در دیفای

امروزه بیش از ۶ تریلیون دلار برای بیمه های سنتی در بازار های دیجیتالی هزینه می شود. با افزایش خطر سرقت و کلاهبرداری هنگام انجام مبادلات، پرداخت هزینه و بیمه کردن دارایی ها در سیستم دیفای یک امر ضروری در نظر گرفته می شود. اگرچه سیستم دیفای امروزه نیز خدمات بیمه به مشتریان خود ارائه می کند، اما بهره گیری از هوش مصنوعی در این سیستم می تواند یک پیشرفت چشمگیر محسوب شود. بیمه های هوشمند می توانند خیلی سریع سابقه مبادلات انجام شده و نقدینگی افراد را در نظر بگیرند. علاوه بر این در نظر گرفتن خطرات احتمالی توسط سیستم هوشمند یکی از بهترین مزیت های این سیستم و ادغام آن با دیفای به شمار می رود.

نتیجه گیری

در نهایت می توان عنوان کرد دیفای یک سیستم مالی غیرمتمرکز است که قصد دارد یک شبکه گسترده از سیستم عامل ها و پروتکل ها ایجاد کند که برای کاربران امکان مبادلات ارزهای دیجیتال را در کنار بهره گیری از هوش مصنوعی فراهم می کند و به عنوان یک نسل جدید از خدمات مالی غیر متمرکز و هوشمند به شمار می رود که قصد دارد مبادلات ارز های دیجیتال را با احتمال خطر کمتر و سادگی و دسترسی بیشتر به تمام جهانیان ارائه کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location